stuitligging en draaien

Haha Sunny, nee ik ook al lang niet meer.

Probeerde ze ons bij de yoga een houding te laten doen: met gestrekte benen je handen op de vloer zetten....... HUH? Dat kon ik al niet voordat ik zwanger was, laat staan nu. Toen ik heel verbaasd rond me heen keek zag ik dat ik niet de enige was die vreemde bekken trok. De halve groep in een deuk.... oops.

Maar goed, misschien is er wel iemand die stokjes tegen d'r tenen aan wilt houden ;-)

Haha Sunny, nee ik ook al lang niet meer.

Probeerde ze ons bij de yoga een houding te laten doen: met gestrekte benen je handen op de vloer zetten....... HUH? Dat kon ik al niet voordat ik zwanger was, laat staan nu. Toen ik heel verbaasd rond me heen keek zag ik dat ik niet de enige was die vreemde bekken trok. De halve groep in een deuk.... oops.

Maar goed, misschien is er wel iemand die stokjes tegen d'r tenen aan wilt houden ;-)

miepje
das vervelend.
ik heb er geen ervaring mee.
wel over gehoord, maar geloof dat het inderdaad niet zo fijn voelt.
weet wel als niet lukt en de baby is redelijk zwaar dat je dan keizersnee krijgt. maar stuit bevalling kan ook.
ik moet donderdag voor een liggingsecho en groei.
de vk dacht opzich dat het goed lag, maar ze vond wel aardig rond voelen bovenin.
ik dacht al gewoon rond kontje.
maakt nu toch wel even net iets spanneder.
zullen donderdag dan zien.
succes en hopelijk lukt het dan te draaien.
groetjes

vk denkt niet dat het een hele grote baby is, dus er moet wel ruimte zijn om te draaien. Ik kan pijn wel hebben, maar ben zo bang dat het mislukt of dat het kindje weer terug draait. Of dat ik een keizersnee moet.
Nou ja we wachten het rustig af, ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Geeske

Terug
Bovenaan