stuitligging en uitwendig draaien

Hoi Dames,

Ja het is inderdaad wel raar om de datum te weten dat onze kleine uk geboren wordt, maar ergens vind ik het ook weer prettig dat ik weet dat ik alles op orde heb voor die tijd.

Joyce ik vind het ook dapper van je dat je een gewone bevalling gaat doen.
Ik heb in het begin heel erg getwijfeld wat ik zou doen. Ik hoopte van de gyn advies te krijgen maar die gaf alleen maar voors en tegens en liet de keuze verder geheel aan ons over.
Maar na de draaipoging moest ik een half uur aan de ctg en had een heel aardige verpleegster die al jaren op de kraamafdeling werkte. Zij gaf me toen als advies dat ik het beste voor een keizersnede kon kiezen omdat het mijn eerste bevalling was. Door haar verhaal en ervaring heb ik toen mijn keuze gemaakt.
Ik was hier heel blij mee want ik bleef zelf maar aan het twijfelen.

Bibelebonsje en Joyce ik hoop voor jullie dat de kleine nog gaat draaien.

Groetjes Kim

heyhey..

Uk ligt nog steeds lekker eigenwijs in stuit.... ik voel precies hoe die ligt...
ach ja ik heb me er bij neergelegd dat het een eigenwijsje is... haha...
nog maar 11 dagen te gaan en dan ben ik uitgerekend... maar ik hoop dat uk eerder komt... verheug me er zo op.. haha.

morgen moet ik weer op controle... ben eens benieuwd...

fijn om te horen dat keizersnede toch meegevallen is....
hoelang moest je daarna in ziekenhuis blijven?
wil ik morgen ook eens aan gynaecoloog navragen, hoe dat bij ons in ziekenhuis is. dan weet ik dat tenminste, voor als het toch nog met een keizersnede gehaald moet worden...

liefs

Terug
Bovenaan