Er zijn aanwijzingen dat de gemoedstoestand van de moeder met de ligging van het kind te maken kan hebben, dus als jij dat kind zo graag in de stuit wil omdat jij een keizersnede wil is de kans groot dat het kind niet gaat draaien. In andere culturen hebben ze methoden om het kind te laten draaien zonder pijn. Ook hier in Nederland heb ik goede verhalen gelezen over het draaien door een Reiki-meester. Die raken je niet eens aan dus dat doet zeker geen pijn. Misschien kan je je daar eens op orienteren.
Wat de keizersnede betreft: ik heb een spoedkeizersnede gehad na een bijna complete bevalling en 2 mislukte vacuumextracties maar bij een volgende ga ik toch weer voor een gewone bevalling. Een keizersnede is gewoon een heel zware buikoperatie die niet iedereen zo goed doorstaat en waarbij de kans op complicaties en problemen voor het kindje veel groter zijn dan bij een gewone bevalling. Dus "be carefull what you wish for".
Groetjes
Wat de keizersnede betreft: ik heb een spoedkeizersnede gehad na een bijna complete bevalling en 2 mislukte vacuumextracties maar bij een volgende ga ik toch weer voor een gewone bevalling. Een keizersnede is gewoon een heel zware buikoperatie die niet iedereen zo goed doorstaat en waarbij de kans op complicaties en problemen voor het kindje veel groter zijn dan bij een gewone bevalling. Dus "be carefull what you wish for".
Groetjes