A
Anoniem
Guest
hoi,bij mij kwamen ze er met 38 wkn achter dat onze hummel in stuit lag,en heb er toen wel voor gekozen om het te laten draaien,ook omdat ik heel graag thuis wou bevallen en zoiets had van kan het altijd proberen..
dus toen hebben ze diezelfde week nog een draaipoging gedaan..en met succes!
ik vondt het zelf heel mee vallen,kreeg een weeenremmend middel en kon daar hartkloppingen v krijgen,dat vondt ik nader dan het draaien zelf..had het idee de marathon gelopen te hebben,heel kortademig.
dus ik was zo bezig met mn ademhaling dat ik weinig v t draaien meekreeg.
maar mn man zei dat het er wel heftig uitzag,hy was hemaal rood toen ik mn ogen los deed.
maar goed bij mij ging het dus goed maar soms wil het niet of draait het toch weer terug.
alleen na die tyd aan de ctg bleef de hartslag wat achter,dat vondt ik wel even eng.
uiteindelijk ben ik gewoon thuis bevallen in 4 uurtjes tijd van een gezonde dochter..en zou evt als het bij een 2e nodig zou zijn het zo weer doen!
als je meer wilt weten hierover lees ik het wel,succes doeiiii
dus toen hebben ze diezelfde week nog een draaipoging gedaan..en met succes!
ik vondt het zelf heel mee vallen,kreeg een weeenremmend middel en kon daar hartkloppingen v krijgen,dat vondt ik nader dan het draaien zelf..had het idee de marathon gelopen te hebben,heel kortademig.
dus ik was zo bezig met mn ademhaling dat ik weinig v t draaien meekreeg.
maar mn man zei dat het er wel heftig uitzag,hy was hemaal rood toen ik mn ogen los deed.
maar goed bij mij ging het dus goed maar soms wil het niet of draait het toch weer terug.
alleen na die tyd aan de ctg bleef de hartslag wat achter,dat vondt ik wel even eng.
uiteindelijk ben ik gewoon thuis bevallen in 4 uurtjes tijd van een gezonde dochter..en zou evt als het bij een 2e nodig zou zijn het zo weer doen!
als je meer wilt weten hierover lees ik het wel,succes doeiiii