Ik ben vandaag precies over 5 weken uitgerekend van ons 1e kindje. Ons kindje ligt nog steeds met het hoofdje naar boven en daar maak ik me toch wel een beetje zenuwachtig om. 3 weken geleden bij m'n controle bezoek bij de gynaecoloog heeft hij het [zonder iets te zeggen] proberen te draaien, niet gelukt, resultaat: een gevoelige en beurse buik. Vorige week moest ik weer voor controle naar de gyn, weer zonder iets te zeggen werd er geduwd en gesjord aan/op m'n buik! Weer geen resultaat. Nu moet ik morgen weer naar de gynaecoloog, nu weet ik dat het een afspraak is om ons kindje te draaien, ben er een beetje huiverig voor, niet omdat het voor mij onprettig aanvoelt, maar ik ben meer bang voor ons kindje! brengen ze het geen letstel toe of zit de navelstreng niet op haar/zijn nek en gebeurd daar dan niet iets mee bij het draaien. Maar ik zit ook met de vraag wat als het nou weer niet lukt, het draaien. Keizersnee of stuitligging bevalling? Van een keizersnee herstel je veel minder snel, begreep ik. En stel nou dat een stuitligging bevalling niet lukt, moet ik dadelijk na 15 uur puffen en pijnlijden toch een keizersnee, maar dan onder volledige narcose, merk ik er niets van en mag m'n vriend er niet bij zijn! Heeft iemand ervaring hiermee, hebben jullie reacties hier op? Ik lees ze graag!