Stuitligging

Hey Meiden,
Net bij de gynaecoloog geweest voor een extra echo, om te kijken hoe onze baby ligt. De verloskundige kon het niet goed voelen en dacht misschien een stuit..
Helaas is het dus ook een stuitligging. Aanstaande maandag krijgen we een gesprek over hoe nu verder. Denk een draaipoging.. wat met een beetje geluk nog gaat lukken. De Gyn vertelde dat er nog genoeg vruchtwater en ruimte is om te draaien en het kindje kan ook nog uit zichzelf draaien. Dus dat hoop ik dan maar heel erg! Kindje houd ons nu al bezig ;) pfff.. dat word wat!

Rosan

Jeetje, das wel even schrikken denk ik.

Ik zou zelf liever een 'normale' bevalling willen hebben. Maar als het niet anders gaat meid, gewoon lekker een keizersnede!!!

Ik hoop dat ze je baby maandag gedraaid krijgen!

He bah, wat een tegenvaller. Nou ja, wie weet kan het gedraaid worden en anders moet je het er mee doen.

Belangrijkste is dat je kindje gezond ter wereld komt!

Ik kan me voorstellen dat je baalt. Succes.

He bah, wat een tegenvaller! Nu maar hopen dat ze het kunnen draaien.

Belangrijkste is dat je kindje gezond ter wereld komt!

Kan me voorstellen dat je baalt. Succes!

Oh, had dit nog niet gelezen (topic over hartfilmpje). Lees nu dus dat eht toch een stuitligging is. Bah, da's inderdaad balen. Maar, het goede nieuws is dat er nog genoeg ruimte is om te draaien dus hopelijk gaat t nog goedkomen.

Veel succes in ieder geval as maandag!!

Ja best wel balen ja! Ik wil het liefste een normale bevalling... maarja dat word nu nog even spannend! Gelukkig is er nog de mogelijkheid tot draaien.. Heb net gehoord van mn schoonmoeder dat mn man ook met een keizersnede is geboren omdat hij in een stuit lag. Stom toeval?!..

Hey Rosan,

Bij mij lag ukkie ook in een stuit tot afgelopen woensdag. Ze hebben het bij mij 2x geprobeerd en gelukkig dat het de 2e x is gelukt. Vraag (als het kan) wel gelijk om de weeënremmers, dat voorkomt een hoop pijn. Dat is een spuitje wat je in je boven krijgt, waardoor je baarmoeder slap wordt. Dan gaat het draaien een heel stuk makkelijker. De 1e x hebben ze dat bij mij niet gedaan en heb er echt veel pijn aan over gehouden. Na de 2e poging (met het spuitje) had ik geen pijntjes na afloop. Alleen je hebt last van hartkloppingen en trillerig zijn, maar dat is echt het enige. Bij mij voelde het na de 1e x helemaal beurs aan. Maar dat kwam puur omdat m'n baarmoeder helemaal samentrok nadat ze een poging deed om kop/kontje vast te pakken. Ik had ook al hier op het forum gevraagd of er mensen waren met ervaring met een keizersnede, maar gelukkig is dit bij mij nu niet meer nodig...pfieuwh!!

Dus de kans is heel groot dat je een gewone bevalling kunt hebben hoor! Ik wens je heel veel sterkte toe! Laat maar ff wat weten (mag naar joyce_heurter@hotmail.com of gewoon via de forum, dit geldt trouwens ook voor anderen hoor..hihi).

Liefs

Joyce

Terug
Bovenaan