Succes!

Bloempje27

New member
Het is voor mij alweer 2 jaar geleden dat ik in de meimaand beviel van een heerlijke jongen. Sven! Hij werd op moederdag geboren, buiten 28 graden Celsius en dus bloedheet. Een prachtig mooie snelle bevalling en een fantastisch moederdagcadeau. Wat een geschenk was dat!
Nu twee jaar verder kan ik weer emotioneel worden als ik er aan terug denk. Het is jullie ook zo van harte gegund om een gezond kindje te ontvangen en het te mogen groot brengen. Het blijft elke keer weer zo'n grote verwondering als je iets nieuws ontdekt aan je kind. Nu begint hij te praten en geeft ook echt zelf liefde terug... wat zijn we nog steeds blij en dankbaar voor hem en ook voor zijn 2 jaar oudere zus....

Meiden, succes met de bevalling! Geloof me: het is het allemaal helemaal waard als je straks zoiets prachtigs in je armen/op je buik hebt. Vergeten deed ik het niet, maar het is zo'n beloning op het harde werk... geniet van dat moment!
 
Hi Bloempje,

Even uit mijn hoofd zijn er al zo'n 6 of 7 moeders bevallen. Volgens mij is één daarvan echt in mei bevallen en de rest in april!

Maar het waar wat je zegt, zo bijzonder allemaal! En wist niet dat je zoveel liefde voor zo'n klein wonderteken kon voelen, maat het voelt fantastisch!

 
Bloempje, wat lief, lees dit met tranen in mijn ogen...ben nu bijna 37 week, de vorige twee zijn ook eerder geboren, dat hoop ik nu weer..ben er wel aan toe...ik hoop dit keer op Moederdag te bevallen, lijkt me idd heel speciaal! Thxs voor je bericht, lief! Xx
 
Terug
Bovenaan