Suggesties jongensnamen

Hoi,
Wij hadden zo ook onze eisen: niet te kort (want we hebben een korte achternaam), niet met een a erin, want dat hebben wij zelf, niet eindigend op een s klank wnat dat klinkt hetzelfde als frans (mijn man) en patries (zoals ik genoemd word). Nou ja, bij ons is het dus MAX geworden, dus aan geen van de eisen voldaan. Ik ben er echt superblij mee, hele toffe naam, lekker stoer.
Ons tweede kindje is nu onderweg en we stellen eigenlijk maar geen eisen meer aan de naam, behalve dat het niet met een a moet beginnen, ivm onze achternaam, dan krijg je a. buis en dat willen we niet. Er zijn trouwens gewoon heel veel boeken over namen hoor en ook erg veel sites met daarop leuke namen en betekenissen ervan.
Succes met bedenken,
groetjes
Patricia

hoi hoi,

Wij hebben de volgende namen hoog op ons lijstje staan:

Jasper, Jakko of Jako en Wessel vinden we ook stoer maar zo heet en kindje van vrienden van ons. Een vriendin heeft een zoontje die Dain heet, ook leuk.

Succes Goetjes Roos

moelijk he een jongensnaam. tenminst ik vind van wel. Een meisjesnaam hadden we bij onze eerste zo, maar op de dag van geboorte hadden we nog geen jongensnaam. Gelukkig werd het een meisje en ze heet jeannine.

nu hebben we ook al een meisjesnaam, maar met de jongensnamen komen we er niet echt uit.

ideeen:

Mees
Job
Stijn
Sil
sem
seppe
symen
tigo
thijs
Giel

Ik vind mees erg leuk, maar mijn man vind het niks. we houden wel van korte kractige namen maar ze moeten ook wel een beetje bijzonder zijn. Job vind mijn man weer helemaal geweldig, maar ik weet het niet........

Terug
Bovenaan