suiker prikken?

Mijn vk heeft het nog niet over suiker prikken gehad.
Ik ben nu 22 weken en woog bij de laatste meting 110 kg.
Na jullie verhalen maak ik mij wel een beetje zorgen. Hoe kan je weten /merken dat je suiker hebt???? Ik heb wel veel dorst en mijn moeder zegt dat ik dan misschien suiker heb maar ik weet het niet.
Bij het bloedprikken in het begin waren de waardes goed. Ik heb pas volgende week een afspraak bij mijn vk.

Heeft er iemand tips???

He Christien dank je wel voor je super uitleg. Mijn BMI is ook te hoog hoor, ben maar klein vrouwtje hahaah. Hoop dat je even kan laten weten hoe je suiker was. Enne een heel erg fijn weekend saampjes toegewenst.

@ T. Inderdaad raar dat het overal anders is.

@ Marloes, Ze prikken bij de 24 wk dus je hebt kans dat je volgende week bij vk het zelfde te horen krijgt. Geen zorgen maken, zolang jij nog niets gehoord hebt is het een ver van je bed show.
Ik weet niet hoe je het kan merken, ik ben gaan nadenken wat ik nu anders doe dan voordat ik zwanger was. Ik lust nu geen 14 koppen thee per dag meer dus ben meer vruchtensap gaan drinken, daar kan het wellicht aan liggen want dat zit barstensvol van de suiker. Mijn waardes waren ook goed toen ik net zwanger was.

Geen tips nodig meid, als je je toch druk maakt veel water drinken, en beetje suiker laten staan.
Niet druk maken

liefs

ik heb in de vorige zwangerschappen ook op suiker moeten laten prikken ivm mijn gewicht toen.
ik kreeg toen een prikje in mn vinger (AUW!!!) want ze hadden maar 1 druppeltje bloed nodig....
onze oudtse is na de bevalling ook nog geprikt op suiker omdat ze over de 8 pond was (niet dat dat te zien was want het zat alleen in dr wangen en billen, nu is ze vel over been)

ik ben heel de zwangerschap nog niet gewogen!!!! ik loop bij de gyn en krijg elke keer een echo dus ik denk dat ze daarom niet wegen.

hey,

Ik heb woensdag suiker laten prikken, maar nog niets gehoord.. dus neem aan dat het goed is. Ik ga ervanuit dat ze het vrijdag hebben gecheckt (meestal weten ze het de volgende dag al, maar ja, hemelvaart). Moet donderdag naar vk, maar zij had al gezegd, als je niets hoort is het waarschijnlijk goed.

Meestal is het inderdaad 24 weken. Ik had stagair, die wilde dat ik nu al ging, en toen ging hij met vk overleggen waarom nu en niet met 24 weken. Maar dat had te maken met mijn afspraak daar...

Liefs,

T

hoi nathalie,

ik heb vandaag laten prikken. en ze hebben 2 buisjes bloed afgenomen. moest 3 keer laten prikken.. wel lastig dat je dan 3 keer terug moet maarja.. het is voor het goede doel..
ik verwacht de uitslag volgende week bij de verlokundige te horen. wanneer moet jij dan?

Liefs, Christien

He Christien, Is inderdaad voor het goede doel. Laat je volgende week even weten hoe je uitslag was? Ik moet 28 mei, maar nu ik onder controle sta bij de gyn, moet ik het maar even navragen of ik nog wel moet. Zie men topic nacht ziekenhuis.

Ik duim voor je op een goede uitslag

liefs

Terug
Bovenaan