Suiker

hoi mamaloes,

bij mij prikken ze vanwege een hoog bmi en ik weet dat ze bij mn schoonzusje prikte omdat haar vader suiker heeft, maar ik heb ook wel eens gehoord dat sommige vk het standaard doen bij 28 wkn,

groetjes susanne

hey,

ik krijg woensdag de uitslag van de laatste keer "prikken" dus ben benieuwd, volgens mij waren de waardes nu wel aardig goed.

en hoe is het met de andere???

groetjes susanne

Hoi hier ben ik weer..   Vanmiddag naar de diabetesverpleegkundige geweest en een mooi apparaatje en een prikkertje meegekregen om 2 x 4 keer zelf mijn bloed te kunnen prikken in mijn vingers. Woensdagmiddag naar de diëtiste en dan maar kijken. Vanmiddag ook bloed geprikt en toen was het 6.6 dus dat was keurig. Hopelijk gaat het allemaal meevallen en mag ik af en toe nog wat snoepgoed blijven eten.

Groetjes en sterkte allemaal,

Patty

Hallo!

Krijg net een telefoontje dat ook bij mij het suiker iets verhoogd is, nu moet ik naar de dietiste... Vond het net zo fijn om boterham met vlokken te eten enzo...

Groetjes Mammaloes

hallo,

ik moet vind het dieet opzicht wel meevallen, idd niet teveel suikers en snoepgoed etc. en meer verdeeld eten over de dag. heel af en toe neem ik ook nog wel gewoon vlokken ofzo op brood hoor, volgens mij waren de laatste keer de waardes aardig goed, de uitslag van de gyn krijg ik morgen maar krijg bij het prikken wel meteen de waardes te horen.

succes bij de dietiste!

groetjes susanne

Vandaag bij de vk geweest: mijn suiker was wat aan de lage kant.

Nou, da's niet erg, maar wanneer je je insteld op 'het ergste'......

Groetjes Manda 30.1

Terug
Bovenaan