suikers te hoog

hoi

omdat mijn moeder diabetes heeft en ik symptomen had werd ik de vorige zwangerschap vaak getest.
ik zat op de grens en was dus risicogeval
Bij mij is het door de zwangerschap juist beter geworden! en ook daarna en nu dus nog.

wat jij zelf kan doen: 3 goede maaltijden op vaste tijden en 3 tussendoortjes op vaste tijden, drinken op vaste tijden
alles wel zo gezond mogelijk en je rust nemen.
bepaalde producten verhogen je suikers snel zoals kaas bijv.

dat is wat jij zelf kan doen, hoe regelmatiger des te beter.
Verder moet jouw lichaam het doen
en Als het goed blijft is dat alleen maar beter voor jou en je kindje

je kindje kan door te hoge suikers nl heel groot en dik worden wat nadelen heeft voor zijn ontwikkeling.

Verder gewoon genieten dat je op de grens zit en dus niet er ruim boven! je hebt die kans nog om lekker zonder suikers erdoorheen te komen

ik weet van mijzelf dat ik te veel snoep, probeer dit wel tegen te houden maar soms laat ik me echt gaan.

maak me ook niet te veel zorgen erom.
gewoon letten op m´n voeding en de 3 maaltijden neem ik altijd wel goed, het gaat juist om de tussendoortjes.

nou we zullen zien.

bedankt voor je reactie!!

Hoi hoi, wat raar dat jullie een week moeten wachten.
Ik heb de test met het drankje ook gehad, twee weken terug, maar kreeg meteen na 2 uur wachten en weer prikken de uitslag van de VK.
Alles goed aan mijn kant gelukkig....
Succes en sterkte ermee.

Net telefoontje gehad van dieetist in het ziekenhuis.
kwam er ook al mee dat de waarde echt iniminimaal was maar Mag wel een prik aparaatje halen.
moet dus gaan prikken. verdere uitleg komt daar.

dus dat word snoepen laten liggen!
Leuk zo met de feestdagen.
maja is niet anders!!

hoezo laten liggen?
ze willen toch een realistisch beeld van je suikers?
nou die krijgen ze dan, een beeld van jou met de feestdagen
en als die uitslagen goed zijn dan zit het altijd goed

het gaat om 1tiende!
bij mij maakte niemand zich druk met 7,9, was de grens en ondanks mijn verleden met suikersymptomen kraaide er geen haan naar

ga rustig de feestdagen in en geniet! daar groeit jouw kindje het beste van toch?

Terug
Bovenaan