SUKKEL en hoe gaat het met iedereen?

Ik ben a.s maandag 36 weken en er zo goed als klaar voor.
Nog even wat dingen wassen en kamertje een beetje op orde brengen.
Nog even voor de zekerheid kijken of we alles hebben.

Ik ben morgen 33 weken zwanger en sinds deze week met verlof. De babykamer is helemaal klaar en alles ligt gewassen in de kast. Ik ben nu bezig om alles nog eens goed te poetsen, gordijnen wassen enz. Alleen ligt het tempo wel wat lager, ik ben snel moe en heb dan ook last van mijn buik. Verder lopen er hier natuurlijk nog twee kindjes rond dus veel rusten zit er niet in.

Ik ben nu 36 wkn +1 dag en ben officieel vanaf komende maandag met verlof. Afgelopen donderdag voor het laatst gewerkt en gistermiddag door mijn collega's en kinderen van groep 3-8 verrast met een surprise party op school. Erg lief.
M'n lijf is er wel aan toe om rust te nemen.
De babykamer is klaar, de kleertjes zijn gewassen en gestreken, moeten alleen nog in de kast. Maar laat de baby nog maar even minstens 2 wkn wachten hoor. Onze gynaecoloog gaat ook nog eens een week met vakantie... woensdag de laatste lamaze klas (lamaze=zwangerschaps educatie).
Het ziekenhuis is geregeld en de verzekering heeft zelfs een betalingsgarantie afgegeven. We wonen in Kenia/Nairobi en daar moet je anders alles voorschieten dus daar zijn we wel blij mee.

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan