suno/suus

A

Anoniem

Guest
hey meid

begin me nou toch wel een beetje zorgen te maken hoor.

waar ben je??????

gaat alles wel goed met je?
en met noah, en het hummeltje in je buik??

laat even wat van je horen pls.

liefs, do

Hallo lieve schat,

Hier een klein berichtje van mij! Wat lief dat je zo zorgen maakt. Wij hebben een tijdje geen internet gehad, omdat mijn man, zonder te kijken, € 1.05 te weinig had overgemaakt aan tele2 en zonder enige vermelding, sluiten ze je zo af! Wij waren zo boos, want wij betalen gewoon altijd netjes, dat wij zijn overgestapt van provider!!! Maar goed, dat was niet helemaal de reden, van mij langen afwezigheid.

Wij hebben vorige week een uitgebreiden 20 weken echo gehad, ( wij krijgen een speciale, omdat het broertje van mijn man met 7 weken is overleden aan een hartafwijking) En bij ons konde ze een afsluiting niet goed zien of het goed was en nu krijgen wij vandaag weer een echo! En als het dan weer niet goed te zien is, moeten we naar Utrecht. Ik ga er van uit dat alles gewoon goed is, maar  ik vond dat best even eng, na die harde buiken enzo. En ik voelde me de afgelopen dagen niet helemaal geweldig. Geen honger en erg moe, en voor zo'n bezig bijtje als ik, die nooit ziek is of even rustig gaat zitten, was dat best even een klap in je gezicht. Mijn lichaam zei, nu is het genoeg!!! En dat heb ik dan ook maar even gedaan. Heb bijna het hele weekend op bed gelegen. En moet eerlijk zeggen, dat ik me nu weer helelmaal oké voel. Wel zenuwachtig voor vanmiddag hoor. En dan spreek ik ook weer mijn gyn en kan dan ook even klagen over mijn laatst slechte behandeling in het ziekenhuis!!

En lieffie, hoe is het met jouw?? Ik heb nu niet helemaal de tijd om alles bij te lezen, want jeetje, wat mis je een hoop als je er even niet bent!!
Hoe is het met je kleine meid?
Ik geef trouwens ook nog de laatste fles, die er van het cb echt afmoet, maar wij hebben er nog niet zo'n haast mee. We zijn nu aan   het afbouwen.

Ik spreek je snel en het doet me echt goed, dat je naar me vroeg!
Dikke knuffel

he, wat ben ik blij dat ik even wat van je heb gehoord zeg :D

nou, alles zal vast wel goed zijn toch, bij de echo vanmiddag?
daar ga i kwel vanuit.
maar het idd wel fijn als het even grondig na gekeken wordt.

hier gaat alles goed.
we hebben goed nieuws gekregen. we kunnen toch gaan kopen.
ondanks erwin zijn bkr notering.
hij is nu een jaar schuldvrij en we hadden verwacht dat we door de crisis helemaal geen hypotheek konden krijgen, maar ze hebben juist zoiets van:
die geven we maar een hypotheek, dan hebben we inieder geval weer een huis verkocht.
(de huismarkt is in rotterdam 10%gedaald in vergelijking met vorig jaar)
dus ja, dat is heel goed nieuws voor ons.
ik ben gisteren gelijk op huizen jacht gegaan, en we hebben al een paar mooie woningen op het oog.
maar helaas moeten we eerst even erwin zijn vaste contract afwachten, die hij in juni krijgt.
dus we moeten hier nog even uitzitten hihihi

nathalia is vorige week erg ziek geweest.
ze spuugde alles uit wat ze binnen kreeg, en had flinke spuitluiers.
ze had de 6e ziekte en er komen 4 kiezen tegelijk door.
net heb ik nog 2 tanden gezien die doorbreken dus alles komt nu tegelijk hihihi.
ze is flink bezig met proberen te lopen.
ze heeft net 5 minuten helemaal los gestaan!!!!
ben echt trots op mn kleine meid.

nou, dat schiet ook niet op zeg, dat ze gewoon je internet afsluiten!

nou meid, ik hoor wel hoe je echo was.
en dus rustig aan he?
hoe gaat het met noah?
heeft hij al wat nieuwe dingen geleerd?
nog even en dan is hij al weer jarig :D

xxx do

Hoi meis,

Nou de echo was goed!!!!!!!!!!!!! Heerlijk om dat te horen. We krijgen over 6 weken weer een medische echo + groeiecho, maar voor nu ziet alles er prima uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar nu is het geslacht onduidelijk. Wij zeiden, dat we het niet wilde weten, maar dat was niet helemaal waar. We wilden niet dat mensen wisten, dat wij het weten, maar ook wij weten het nu niet meer!!!!!!!! ( snap je het nog)

Wij hebben met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen. Hij wist eigenlijk vrijwel zeker wat het geslacht was. Toen wij vorige week onze 20 weken echo kregen, zei die mevrouw, dat zij het nou niet zo zeker wist, of die man wel gelijk had. Want zij zag het niet zo.Maar omdat het bij ons een uitgebreiden medische echo was( omdat bij ons naar het hartje word gekeken, ivm het overlijden van het broertje van mijn   mijn, ivm een hartafwijking) vond zij het niet zo belangrijk om daar de aandacht aan te besteden.
Vandaag kreeg ik nog een echo en daarna een afspraak met mijn gyn en toen ik hem vertelde wat die vrouw vorige week zei, wilde hij nog wel een keer kijken. Ook hij was het met haar eens en kon die meneer van de pretecho geen gelijk geven. Dus nou moeten we weer 2 weken wachten voor een echo, en misschien dat we het dan kunnen zien!!??

Balen hoor, ben zo nieuwsgierig. We gaan toch van het eerste gelacht uit, wat de pretecho zei, maar toch is het verwarrend...

Noah loopt aan de tafel, maar hij is een beetje onzeker. Hij heeft toch nog mij steun nodig om zichzelf te vertrouwen. Verder doet hij het helemaal goed en is echt lief. Hij zegt nu al een tijdje Mama!!!!!!!!!!!!! Ja het was eerst papa, maar nu niet meer. Het is nu alleen maar mama! En oma en opa en mmmmm,(eten) en waf( de hond)  
En hij blijft alles maar knuffelen. zooo lief!! En jouw meisje??? Nog iets spannends? Hoe gaat het met het werken? bevalt het je? En hoe doet Nathalia  het op de kdv.  Wat geweldig dat jullie een huis kunnen kopen.  Wel heerlijk iets voor jullie zelf. Ook toch een beetje financiele zekerheid.

Spreek je snel.

xx

heyhey

he gelukkig maar, dat je echo goed was.
wel jammer dat het geslacht nu zo vaag is hihi
ik wist dat jullie het wel wilde weten, maar dat je niet wilde dat iemand anders het wist, en daarom maar tegen iedereen zeiden dat jullie het niet wisten.
hahahahahaha ja, dat kwam er leuk uit.
nou, misschien kunnen ze bij de volgende echo nog even kijken toch?

hier gaat ook alles goed.
nathalia heeft het de 1e keer niet naar haar zin gehad op het kdv.
ze heeft 2 uur gehuild!
de 2e keer heeft ze het heel erg naar haar zin gehad.
vorige week is ze niet gegaan omdat ze ziek was.
morgen moet ze weer en dan gaat ze voor het eerst een hele dag.
ben benieuwd hoe dat zal gaan, want ze wilt nergens anders slapen.
tja mn werk.... ik ben er helaas meer niet dan wel.
de woensdagen kon ik niet werken, omdat nathalia maar halve dagen naar het kdv ging. ben 2 keer op zaterdag geweest. vorige week zaterdag en afgelopen zaterdag heb ik afgezegd. nou moet ik a.s. zaterdag weer werken en dan volgende week ben ik er weer niet.
schiet niet echt op dus.

wat leuk dat noah nu de hele tijd mama zegt!
nathalia zegt alleen maar     papa.
ze kan wel mama zeggen, maar zegt liever papa hahaha.
en gisteren heeft ze voor het eerst 5 minuten helemaal los gestaan!
trots op mn kleine meid hihihi

nou meid, ik ga naar mn moeder toe.
fijne dag vandaag!

xxx do

Hey meis,

Wat knap dat Nathalia al zo kan losstaan.
Noah loopt nu aan de tafel, maar hij is een beetje onzeker. Zodra hij mij vast heeft, doet hij echt veel meer, als dat hij alleen aan de tafel staat. Ze zeggen dat het komt, omdat hij niet kruipt....
Hij begint wel steeds meer te kletsten. Hij zegt ook al oma en opa en bal. En hij wijst de hele dag naar alles. En ik benoem het dan. Als ik dan later vraag van, waar is dat, wijst hij het echt al goed aan. Ook zijn neusje en die van ons weet hij prima te vinden. Echt heel lief. In dat opzicht gaat hij echt heel snel vooruit.

Haha, je hebt inderdaad nog niet echt veel gewerkt. Wel fijn dat nathalia zich nu wel vermaakt op het kdv.

Ik moet zeggen dat Noah nog helemaal niet ziek is geweest. Ja als baby heeft hij 3 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat hij ziek was en spuugde. Dat was na die 3 dagen ook helemaal over. Daarna is hij ook helemaal niet verkouden ofzo geweest. Ik hoor dat zoveel kindjes ziek zijn enzo, Noah heeft echt een geweldige weerstand!!! Maar ik kleed hem ook niet altijd heel warm. Als wij de auto ingaan, doe ik hem ook niet altijd een jas aan. Wel als we naar buiten gaan natuurlijk, maar dat stukje van huis naar de auto dus niet. Wel kleeed ik hem s'nacht warm aan.En dan bedoel ik een romper en een pyamatje, een slaapzak en nu nog  de dekens dubbel. Dus de winterdeken.  Dan ligt hij heerlijk te braden in zijn bedje. Dan slaapt hij heerlijk. Maar op zijn kamer is nooit de kachel aan. En daar is het best fris.

Verder vind ik het raden van het geslacht best spannend. De zwangerschap is zo anders als de eerste, maar dat blijkt echt niets te zeggen. En ik snap echt niet dat ze eerst dit zeggen en dat de gyn dat dus heel anders ziet. Maar tegelijkertijd vinden wij die spanning toch ook wel erg leuk.

Spreek je snel
Groetjes

Hey meis,

Hoe gaat het met je??
En hoe is het met je kleine meid?
Noah loopt nu echt al goed aan de tafel en achter de blokkenkar. Het begint nu wel op te schieten. Alleen hij heeft soms wel moeite om op te staan en dan raakt hij wel eens ( lees regelmatig) gefrustreerd. En ik denk dat ik hem dan soms te snel helpt, met opstaan. Dat vind ik soms wel lastig. Had Nathalia dat ook??
Nou qua kletsen, doet hij echt zijn best.Hij klets de hele dag, maar ik ben nog niet klaar met die cursus babytaal, dus ik begrijp het nog niet. hahaha..

Je gaat binnenkort op vakantie, heb je er al zin in?? Zal vast wel! Heelijk. Wij gaan eind mei, 5 dagen naar zuid- frankrijk.Wel vliegen hoor.  Eigenlijk iets te kort, maar langer hebben we geen vakantie en het is bij de tante van mijn man. Lekker cheap zo'n vakantie!

Geniet je ook zo van het weer?? Heerlijk dit hè??

Nou hoop dat alles goed met je gaat!

Greetz

Terug
Bovenaan