Hallo lieve schat,
Hier een klein berichtje van mij! Wat lief dat je zo zorgen maakt. Wij hebben een tijdje geen internet gehad, omdat mijn man, zonder te kijken, € 1.05 te weinig had overgemaakt aan tele2 en zonder enige vermelding, sluiten ze je zo af! Wij waren zo boos, want wij betalen gewoon altijd netjes, dat wij zijn overgestapt van provider!!! Maar goed, dat was niet helemaal de reden, van mij langen afwezigheid.
Wij hebben vorige week een uitgebreiden 20 weken echo gehad, ( wij krijgen een speciale, omdat het broertje van mijn man met 7 weken is overleden aan een hartafwijking) En bij ons konde ze een afsluiting niet goed zien of het goed was en nu krijgen wij vandaag weer een echo! En als het dan weer niet goed te zien is, moeten we naar Utrecht. Ik ga er van uit dat alles gewoon goed is, maar ik vond dat best even eng, na die harde buiken enzo. En ik voelde me de afgelopen dagen niet helemaal geweldig. Geen honger en erg moe, en voor zo'n bezig bijtje als ik, die nooit ziek is of even rustig gaat zitten, was dat best even een klap in je gezicht. Mijn lichaam zei, nu is het genoeg!!! En dat heb ik dan ook maar even gedaan. Heb bijna het hele weekend op bed gelegen. En moet eerlijk zeggen, dat ik me nu weer helelmaal oké voel. Wel zenuwachtig voor vanmiddag hoor. En dan spreek ik ook weer mijn gyn en kan dan ook even klagen over mijn laatst slechte behandeling in het ziekenhuis!!
En lieffie, hoe is het met jouw?? Ik heb nu niet helemaal de tijd om alles bij te lezen, want jeetje, wat mis je een hoop als je er even niet bent!!
Hoe is het met je kleine meid?
Ik geef trouwens ook nog de laatste fles, die er van het cb echt afmoet, maar wij hebben er nog niet zo'n haast mee. We zijn nu aan het afbouwen.
Ik spreek je snel en het doet me echt goed, dat je naar me vroeg!
Dikke knuffel