Hallo lisette,
Ik mag naar frankrijk!!!!! Joepie!
Mijn bloeddruk was nog steeds niet goed, maar omdat mijn bloedwaardes goed zijn, mag ik vliegen en naar Frankrijk!! Ook omdat we naar de tante van mijn man gaan, en zij is verpleegster en haar man kinderarts. Dus ik zit wel redelijk veilig en zij controleren iedere dag mijn bloeddruk!
Ik heb vandaag ook weer een groeiecho gehad en de kleine doet het goed. Toen ik 24 weken was, lag de kleine 2 weken voor op de groei. ( voor zover ze dat goed kunnen zien met 24 weken) en vandaag lag hij precies goed op schema, dus 28 weken en 2 dagen. Ik was daar echt zo blij mee, en dat haalt echt een hoop spanning weg! Moet volgende week wel gelijk terug komen, als ik van vakantie terug kom. ( ik ga 5 dagen en als het ook langer was geweest, had de gyn waarschijnlijk geen toestemming gegeven. ) maar voor nu was alles prima, om te gaan! Ben opgelucht dat het goed met ons kindje gaat... Maar ik merkte wel dat mijn bloeddruk vanavond weer steeg.
Ik vind het heel lief dat je er weer naar vroeg. Hoe is het met jouw en de kids?? al een beetje uit de lappenmand?
Weet je, jij geeft mensen een goed gevoel, met je reacties!!!
Groetjes