SUNO

Hallo Lis,

Jeetje wat lief dat je daar aan denkt!!!
Ik ben gister weer bij de gyn geweest en helaas is de bloeddruk nog steeds hoog. 95/140. Hij wil toch wel dat ik  aan de medicijnen ga. Alleen we willen nog even wachten. Het is gewoon niet zo goed voor het kindje en ik wil eerst de uitslag van de groeiecho afwachten. Die heb ik 18 mei. Verder voel ik me best goed hoor, op wat hoofdpijn na. Het is alleen die onzekerheid, die  het zo rottig maakt. En 3 keer per week op controle is ook wel veel hoor... Maar ik ben blij dat ze het goed in de gaten houden. Dus zonder mopperen, rijd ik het tochtje wel! Mijn bloed is nog steeds goed. en dat in samenstelling met het schoppen van de baby, is waar we ons aan vasthouden.

Hoe is het met jouw??
Jij hebt het ook niet bepaald makkeloijk met die ziekenhuis bezoekjes, toch??

Groetjes

Hallo Suno

Dat is heel vervelend en rottig zeker die onzekerheid. Mijn zus gebruikt al jaren medicijnen voor haar bloeddruk maar nou gaat het gelukkig beter. Maar die controles van het ziekenhuis ken ik wel. Daar word je echt gestoord van bij Shanice moest ik de laatste weken om de dag voor controle omdat ik met Milton pre eclampsie heb gehad ene kant vond ik het wel fijn maar aan de andere kant werd ik er wel gestoord van.

Met ons gaat het redelijk milton begin op te knappen nou zijn amandelen eruit zijn. Ik moet 5 juni weer voor controle bij de kno arts en 1 juli moet ik weer met hem naar de kinderarts. Ze hebben ook tegen mij verteld dat milton voorlopig onder controle blijf bij het ziekenhuis gelukkig maar. Mijn ha vertrouw ik niet meer zo hij had ook beter kunnen weten. Gisteren zijn we wezen kijken voor vinyl we hebben hele mooie uitgezocht ik mag de offerte inleveren bij de gemeente het grootste gedeelte word vergoed ivm milton zijn huisstofmijt allergie. Ik zei ook tegen mijn vriend laten we er dan gelijk goed gebruik van maken en alles een beetje opknappen. En eerlijk gezegd heb ik ook wel zin in nieuwe meubels maar dan moet ik eerst maar weer sparen.

Groei je kleine ook zo hard shanice wel ik moet alweer nieuwe kleertjes voor de halen . Ik heb gisteren leuke nikesandaaltjes voor haar gehaald echt stoer roze met paars. Ik vind het ook wel leuk om voor hun te shoppen daar geniet ik van.
Ik zou zeggen nog een fijne moederdag geniet ervan . Dat ga ik ook doen .

groetjes lisette

Hey meid

Ik las net dat je niet met vakantie kan ivm je hoge bloeddruk.
Dat is flink balen zeg .
Weten ze al waar je te hoge bloeddruk vandaan kom en heb je al medicijnen of wachten ze ermee.
Ik zou zeggen heel veel sterkte

groetjes lisette

Hallo lisette,

Ik mag naar frankrijk!!!!! Joepie!
Mijn bloeddruk was nog steeds niet goed, maar omdat mijn bloedwaardes goed zijn, mag ik vliegen en naar Frankrijk!! Ook omdat we naar de tante van mijn man gaan, en zij is verpleegster en haar man kinderarts. Dus ik zit wel redelijk veilig en zij controleren iedere dag mijn bloeddruk!

Ik heb vandaag ook weer een groeiecho gehad en de kleine doet het goed. Toen ik 24 weken was, lag de kleine 2 weken voor op de groei. ( voor zover ze dat goed kunnen zien met 24 weken) en vandaag lag hij precies goed op schema, dus 28 weken en 2 dagen. Ik was daar echt zo blij mee, en dat haalt echt een hoop spanning weg! Moet volgende week wel gelijk terug komen, als ik van vakantie terug kom. ( ik ga 5 dagen en als het ook langer was geweest, had de gyn waarschijnlijk geen toestemming gegeven. ) maar voor nu was alles prima, om te gaan! Ben opgelucht dat het goed met ons kindje gaat... Maar ik merkte wel dat mijn bloeddruk vanavond weer steeg.

Ik vind het heel lief dat je er weer naar vroeg. Hoe is het met jouw en de kids?? al een beetje uit de lappenmand?
Weet je, jij geeft mensen een goed gevoel, met je reacties!!!

Groetjes

Hallo Suno

Dank je wel. Wat ben ik blij voor jou dat je naar Frankrijk mag ik ben wel een beetje jaloers lekker joh meid. Wat   fijn dat je daar ook nog eens familie heb die professioneel zijn op dat gebied. Je zit in ieder geval goed.
Ik vind Frankrijk een mooi land geniet er maar van.

Eindelijk is het met de gemeente rond dus het zeil kunnen we gaan bestellen en laten leggen eindelijk heeft bijna een half jaar geduurd. Shanice mekkert heel veel ben ik niet van haar gewend. Eten joh dat is niet meer normaal als zij heeft gegeten en wij eten wat of gaan eten nou ze mekkert net zolang tot ze iets krijgt. Zondagavond lag ze te schreeuwen en huilen in haar bed zeker meer dan een half uur toen ben ik haar maar gaan halen fout dacht ik maar ja zo kon het ook niet langer. Ze heeft een uur bij mij gezeten ik heb haar teruggelegd ik denk die zal wel weer beginnen maar nee hoor ze ging lekker liggen en ging slapen. Ik denk dat ze teveel te verwerken had want de vader was boos op haar geweest en de broer vervelend en zij is echt een vaderskindje hihihi. Als mijn man thuiskom staat ze al bij de keukendeur te roepen papapapapapapap hihihi.

Mocht ik je niet meer spreken zou ik zeggen een fijne vakantie en geniet er extra van
waarschijnlijk de laatste met zijn drietjes hihihi. Het is wel leuk om die echos te krijgen de omstandigheden zijn minder maar ja het kom wel goed met jou. Geniet van je zwangerschap .

groetjes lisette

Nou we zijn weer terug en het was heerlijk!!!!!!!!!!!! Toen we aan kwamen was het 35 graden en de rest van de dagen rond de 27!! Zo lekker uitgerust en een beetje bijgekleurd. De bloeddruk is helaas niet veranderd, maar ik heb in ieder geval lekker genoten.

Groetjes

Terug
Bovenaan