SUNO

Hey meid lekker joh dus je heb wel een lekker kleurtje o lekker zeg. Dat heb je toch ook weer binnen en een treffer dat je zulk mooi weer heb gehad en hoe ging het met de kleine erbij was het zijn eerste vakantie?
Ik weet nog met Milton we gingen toen hij 13 mnd was anderhalve week naar Londen wat een gesjouw was dat zeg. We gingen toen ook met de eurostar.

groetjes lisette

Hey hallo,

Nou over dat sjouwen... Pppfff, we hadden een mega grote koffer voor hem, en zelf hadden we met zijn tweeen en kleinere!! Ik heb ook echt alles meegenomen. Zijn knuffels, die in zijn bedje staan, zijn dekentje en overal wel 2 of 3 van, zoals slaapzak en pyama. Ook dingen die ik makkelijk daar kon kopen, sleep ik gewoon mee, tja je weet maar nooit. Dit is al wel zijn derde keer, dat hij op vakantie is geweest. Vorig jaar zijn we een lang weekend naar center parks geweest en afgelopen winter naar oostenrijk, Maar dit was wel de eerste keer vliegen. en het beviel me wel. Ik denk dat ik daar nooit echt in veranderf, want ik vind alles van thuis, toch het prettigst. ja, onzin, hahahaha

Verder met jouw ook alles goed?

Ik ben vanmiddag weer in het ziekenhuis geweest. Mijn bloeddruk was redelijk, en lijkt nu stabiel te blijven. Ik heb nu 90/140. En de andere dag 95/140. Als het 100 word, dan nemen ze me op. Maar tot nu toe, lijkt het niet te hoeven..

Groetjes

He meid hoe is het ermee?
Hier gaat het nou redelijk shanice wil savonds niet slapen al een week lang en Milton zijn waterpokken zijn gelukkig weg. Shanice heeft nog geen waterpokken maar ik denk dat ze het ook wel krijgt.

Toen wij met Milton naar Londen gingen hebben we zelf ook luiers en potjes voeding meegenomen want je weet het niet en trouwens bambix. Ik neem ook het liefst alles van huis mee en ik kwam in Londen ook geen olvaritpotjes tegen dus het is absoluut geen onzin maar ja nou hebben we shanice er ook nog bij dus voorlopig is het echt niet te doen helaas. Ik zou ook best wel naar frankrijk willen . Volgende week dinsdag krijgen we een andere vloer eindelijk.

groetjes lisette

Hey meis,

Hier gaat alles goed. De bloeddruk lijkt echt stabiel te blijven. En ik ben nu 30 weken en 3 dagen, dus het schiet echt op.

Jeetje de waterpokken, dat lijkt me echt niet leuk voor die kleintjes, trouwens ook niet voor jouw. Zijn ze er erg ziek van, of van de jeuk??? Noah is een paar dagen geleden, ook voor het eerst ziek geweest. Hij had 40 graden koorts en heeft eigenlijk alleen maar geslapen. Hij is van de 24 uur maar 2 uur wakker geweest en toen zat hij bij mij op schoot geplakt. Ik had dus 2 dagen verplicht rust in de zon, in mijn tuin
Maar ik vond het feit dat hij ziek was echt vreselijk. ze zijn dan zo klein.. En de waterpokken lijkt me helemaal niet leuk!!

Verder wil Noah nou ineens zijn luier niet meer verschonen. Echt heeeeeel irritant. Hij wil gewoon niet meer op zijn rug liggen en heeft het geduld niet ofzo. Ik heb alles geprobeerd, van zingen tot iets in de handen geven, maar bijna niets helpt.. pppfff

Groetjes

Wat fijn dat je bloeddruk stabiel blijf joh hopen dat het zo blijft en het schiet al aardig op 30 weken alweer. Weet je ook wat het word ? hihihih spannend he leuk hoor. Druk aan het shoppen dat vond ik toch zo leuk nou helemaal voor een meid en een jongen. Hoe ver ben je met de babykamer?
Milton zat er helemaal onder dewaterpokken en niet zo klein beetje nou is het gelukkig weg we douchten hem 2 keer per dag een lauwe douche dan is de jeuk minder en ik moet zeggen dat hij was suf en sliep veel maar hij is niet echt heel ziek geweest gelukkig . Ik had ook emulsie van vsm voor hem gehaald volgens mijn ha help het niet echt maar ja voor zijn idee wel.
Shanice heeft het niet tot nu toe maar kan nog komen zij zit met haar tanden en kiezen te rommelen . Vermoeiend als je kleine zo ziek is he en rot ja je wenste op dat moment dat je het zelf had.
Geniet lekker van het mooie weer zou ik zeggen
groetjes lisette

Terug
Bovenaan