Super mega trots op onze grote vent!

Goed he! hopelijk gaat het vandaag ook goed met Patrick en natuurlijk met jou ook!
lijkt me echt verschrikkelijk! Hier gaan ze pas een jaar later maar dan wel meteen de hele dag van 8 tot 4 en ze worden bij huis opgehaald met de schoolbus........lijkt me verschrikkelijk!

Groetjes ALberdien

Het ergste heb je nu gehad hoor. De eerste dag is het ergst. En wat lief dat andere moeders je kwamen troosten!!

Hij zal de komende weken wel vaker als een vaatdoek op de bank liggen na een schooldag. Het is ook heel wat natuurlijk. Maar zo te horen heeft hij het keurig gedaan!!

Meneertje had er vanmorgen reuze zin in! En het ging ook weer goed, totdat....de bel ging...Wat een verdriet, arm ventje, en je weet dan als mama dat je MOET gaan....pfff, hij pakte me vast en ik gaf hem vlug een dikke kus (en ik heb geen traan gelaten, al zaten ze hoog, is echt niet leuk hoor om zo je kindje achter te laten) en ben gegaan.
De juf vertelde dat hij het vandaag ook weer prima deed; hij kijkt de kat een beetje uit de boom!
Op naar dag 3!

o Miranda wat knap dat je op dat moment geen traan gelaten hebt en bent gegaan. Kan me voorstellen dat het echt moeilijk is. Nou op naar dag 3 dan maar!

Wel fijn dat hij het zelf zo leuk vindt overigens.

groetjes Tamar

Ai, vanochtend viel me weer erg zwaar. Hij had wel zin om naar school te gaan, maar éénmaal binnen begon hij al te huilen. Pfff. Tja en als je jéénmaal daar bent moet je ook doorzetten, want als ik hem mee naar huis zou nemen meteeen, denkt hij; aha, werkt dat zo? Dus het huilen stond mij wederom nader dan het lachen. Gelukkig sprong de juf snel bij en nam het van me over. Ik heb hem snel een dikke kus gegeven en gezegd dat we de eendjes brood gingen geven als ik hem op kwam halen en ben gegaan.....Ik moest ilona nog evne in de buggy zetten en daarna heb ik stiekem nog even gekeken en hij was alweer stil.

Het is heel zielig natuurlijk en het doet je moederhart echt pijn, maar....ik ken onze zoon! Zo ging het op de psz destijds ook, hij wil dan gewoon proberen of hij toch mee naar huis kan. Hij moet hier gewoon echt even doorheen...
Al met al valt het ons al reuze mee. Ik had eigenlijk verwacht dat hij na dag 1 niet meer mee wilde lopen naar school.

x

Terug
Bovenaan