Super misselijk!

Hoi Meiden.

Zijn er meer meiden de last hebben van misselijkheid?
Ik ben echt de hele dag door super beroerd en moet vaak overgeven.
Ik heb nog niets kunnen ontdekken wat echt helpt.
Mijn zoontje (bijna 2) snapt er nog niets van en gaat "gezellig" naast mij boven de wc hangen om te "spugen".
Niet echt fijn en fris maar zodra ik het voel opkomen moet ik echt rennen en heb dan geen tijd meer om hem eerst af te leiden.
Ik hoop dat het snel minder wordt.
Met mijn eerste zwangerschap ben ik zo goed als de hele zwangerschap super beroerd geweest.
De vorige zwangerschap heb ik medicijnen van de huisarts gehad maar de verloskundige gaf aan daar niet echt achter te staan.

Meer meiden die hier ervaring mee hebben?

Liefs

Hoe ver ben jij nu?
Ik 9.3 weken.
Welke medicijnen heb je gekregen dan?
Wil het binnenkort even overleggen met de huisarts.
voor mijn zoontje is dit ook niet leuk zo.

Hoi!
Ook ik begin er steeds meer last van te krijgen. Heb nog maar 1x moeten overgeven, maar ben wel de hele dag door misselijk. Kan praktisch niets eten. Vanmorgen had ik echt zin in een boterham, bij de 1e hap moest ik al rennen naar de afvalbak om het uit te spugen! Ik had het nog geen eens doorgeslikt. Dat probleem heb ik dus nu, ik geef niet over maar als ik nog maar iets in mn mond steek is het al bijna foute boel. Vandaag 3 aardbeien en een droog broodje, meer gaat er niet in. Moet wel zeggen dat het 's avonds laat iets beter gaat. Hoop dat het niet erger gaat worden. Ben nu 8,5 week en heb er eigenlijk nog maar 2 weken zo erg last van..........

Hoi Marissa

Dat herken ik ook wel ja. Als ik al aan sommige dingen denk wordt ik al hartstikke misselijk. Maar het kan maar zo zijn dat ik het de dag erna wel met smaak kan eten. Ik eet wel de hele dag kleine dingen, als ik dat niet doe ( en dus een "honger" gevoel krijg) weet ik zeker dat ik moet spugen.
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en weer meer kan eten.

Tipje van het septemberforum: Emesafene = pillen tegen misselijkheid. 'S avonds voor het slapen gaan 1 innemen en de volgende ochtend ben je niet misselijk (als het goed is) ik heb het van mijn 8st tot 15e week gebruikt en het was een verademing, aangezien mijn maagwand zo kapot was van het spugen. Je kan je huisarts benaderen voor een recept en is niet schadelijk voor je baby. Succes!

Heb gelukkig geen last van misselijk zijn, maar dat is tot nu toe. Toch hoop ik ook stiekum dat het ook niet komt! Dan hou ik liever mn krampen en mn zere borsten! Dames succes, met een paar weekjes zal het toch hopelijk minder worden voor jullie!

he meiden!
Sinds vorige week woensdag ben ik ook erg misselijk! heb nu 2 keer over moeten geven en hoop ten zeerste dat het niet gaat doorzetten.

wordt vooral misselijk van luchtjes! Heb mijn vriend dan ook al vriendelijk verzocht om niet meer zijn parfum te spuiten in de slaapkamer als ik nog slaap want ik ga echt kokhalzen dan! verschrikkelijk!

Terug
Bovenaan