Super misselijk!

Vandaag ook misselijk geworden, ben pas 6 weken maar het is begonnen! Bij de vorige 2 zwangerschappen er tot 12 en 16 weken last van gehad! Dus herken het weeige gevoel maar al te goed, hoop dat het niet zo erg wordt deze keer.
Ook weer een goed teken die misselijkheid natuurlijk, hoe raar het ook klinkt.
Vorige zws geen medicatie gebruikt, maar regelmatig proberen te eten en van die bandjes omgehad voor reisziekte. Dat leek wel te helpen.
Succes!

Hoi bibi85!
Lees je berichtje net en toevallig heb ik ze vandaag meegekregen van de dokter. Ook emesafene. Ben benieuwd. Heb er gelijk 1 ingenomen. Moest me vandaag ziek melden want ik begon gewoon zwarte vlekken te zien van het niet eten. Echt niet te doen. Heb jij geen last gehad van bijwerkingen van de medicatie zoals slaperigheid?
Moest vanavond nog steeds met kleine beetjes eten. Hebben jullie ook, als jullie kunnen eten, ook neigen naar "slechte" dingen en dat dit nog goed gaat ook? Echt heel vreemd, een bruine boterham gaat er niet in maar een snoepje 2 uur later weer wel :S. Moet trouwens helemaal niets hebben momenteel van granen. Bruin brood, meergranen crackers etc. Ook vlees en groenten gaan moeilijk. Vaag he?

Ik ben met vlagen misselijk maar moet juist eten zodat het weg gaat.
Vind boterhammen extra lekker nu, eet er zelfs 6 in plaats van 4!
Ook groentesoep en geroosterd brood, heerlijk!
Heb minder trek in zoete dingen, terwijl ik een echte zoetekauw ben..
Grappig hoe anders dat bij iedereen is en dat dat bij jezelf ook zo kan veranderen.
Heb wel moeite met vlees inderdaad, beleg op brood weer niet, maar wel met avondeten...

Helaas kan ik ook meepraten...ik ben de hele dag misselijk en heb al echt last van maagzuur....
Ik hoef niet te spugen, omdat ik het nog net weg kan slikken. Ik eet dus alles twee keer... Lekker fris...
Bij mijn andere zwangerschappen had ik er lang niet zo veel last van...maar loop nu de hele dag met een zure smaak in mijn mond....en blijf heel erg moe.
Zou het liefste de hele dag in mijn bedje liggen....maar dat gaat natuurlijk niet.
Ben nu 7 weken...nog maar een paar te gaan en dan hoop ik mij echt beter te gaan voelen. En ik hoop jullie ook!!

Terug
Bovenaan