super Pretecho gehad!!

Hoi dames!
vandaag alweer 25 weken en 5 dagen in super blijde verwachting van ons 3e meisje.
werd ook weer tijd voor een pretecho!
we hebben weer veel mooie plaatjes gekregen! van ons mooie meisje!

nog meer een pretecho gehad?
misschien leuk om hier een foto te plaatsen?

Liefs Jenny

Wat 'n mooi kindje zeg !!  Vrolijk koppie.
Wij hebben 3 weken geleden ook een pretecho gedaan, geweldig !
De foto's plaats ik alleen niet hier omdat mijn naam en achternaam erop staat en ik hier open ben over 't geslacht en 't voor de buitenwereld graag mijn kleine geheimpje wil houden.

Anne

wauw... wat een prachtige foto!!!
Echt super om te zien zeg.
Wij willen eigenlijk geen pretecho meer doen, hebben er al 1 met 17 weken laten doen 2d. Maar als ik dit zo zie is het wel erg prachtig!!

xx natascha

Mooi hoor Jenny. Speciaal om zo je kindje al te kunnen zien. Wij hebben met 23w1d een pretecho laten maken. De placenta ligt (net als bij de eerste) tegen het gezichtje van de kleine. Vandaar dat onze echofoto wat minder duidelijk is.

Ik heb trouwens m'n gegevens weggehaald. Zo kun je wel gewoon je foto laten zien zonder dat je voor de rest iets laat zien.

Groetjes,
Nelly

Hoi

idd als je je naam niet bekend hebt gemaakt kan je beter geen naam erop zetten he!
ik ben niet geheimzinnig want iedereen weet het toch al! haha dankzij onze dochter die mee was naar de pretecho!
ikke krijg een zusje!!!! hihi
liefs Jenny

Hoi Meiden

Heerlijk om al die mooie echofoto's te zien.
Ook wij hebben vandaag een pretecho laten maken, ik kan niet zo goed kiezen tussen de foto's dus ik zal er heel aso 3 op zetten, ik vind ze allemaal zo schattig

Hoi

Met www.photobucket.com kun je heel gemakkelijk foto's uploaden, maar ook bewerken en dus gewoon even de naam "weghalen" door er bijv een zwarte stip of streep overheen te trekken. Misschien een ideetje voor degene die de foto's wel willen plaatsen maar toch anoniem willen blijven.

Groetjes Natalie

prachtige foto! voor ons geen pretecho deze keer. Vorige keer is het nogal tegen gevallen.... op 3 d was niet veel te zien. Dus nu bespaar ik de kosten.... maar als ik jouw foto zie, krijg ik wel kriebels!! Die is goed gelukt zeg!

Groetjes
Astrid

Terug
Bovenaan