super Pretecho gehad!!

Hoi Jenny,

Wat een super mooie foto van jullie meisje!!
Ik denk dat er maar weinig gelukkigen zijn die zo'n goed geslaagde echofoto aan de 3d echo overhouden.

Wij weten nog niet of we nog en echo laten maken. We hebben met ±15 weken een echo laten maken, maar als ik dit zie wil ik ook wel weer!!!

Groetjes, Michele (26+3 van de 3e)

Hai

Ik besef heel goed dat ik veel geluk heb met zon mooie en duidelijke echo van on s meisje!
bij de andere 2 waren ze ook niet zo duidelijk!
We hebben enorm veel mooie plaatjes gekregen!

zo hebben we vele! ze was ook een leuk kindje om mee te werken zei de echografiste!

Liefs Jenny

Hey Natalie,

die van jou zijn ook super zeg! lekkere wangetjes al zeg!!
die van ons was nog wat smalletjes in dr snoetje vergeleken bij de andere 2 meiden!
heeft de kleine op die ene foto een duimpje in de mond?

Liefs Jenny

Hoi Jenny

Meer het halve handje, was heerlijk aan het happen op de echo, echt schattig.
Geslacht weten wij niet, kleintje zorgde er wel voor dat het altijd een voet of wat dan ook in beeld kon duwen waardoor het net niet goed te zien was, we hebben wel en vermoede maar die houd ik voor me. Nu hoefde wij het ook niet echt te weten dus we hebben het zo maar gelaten.

Groetjes Natalie

Hey Natalie!

dat deed die kleine van ons in het begin ook, ze lag in kleermakerszit met de eerste pretecho! haha
Die van jullie heeft ook echt de oogleden mooi zichtbaar! lijkt net (of is zo) dat je wimpertjes kan zien!
ze kon ons ook vertellen dat die kleine van ons weer een beste bos haar zou krijgen! haha ze had alweer haar in dr nekje! de andere 2 meiden hadden ook veel en donker haar. geweldig...

Liefs Jenny

(enne heb je ze ook in de kamer staan pronken? hihi)

Hoi Jenny

Nee, ze staan nog niet in de huiskamer, moet ook zeggen dat ik weinig thuis ben en oop het moment zelde visitie heb, maar mijn moeder sleept de foto's overal naartoe mee en heeft ze al naar verschillende tantes ed gemailt.
Ik werk oa als ambulant kapster bij oudere dames en ik heb altijd een mapje bij me met de echofoto's die vrouwtjes vinden het geweldig, ze kennen het natuurlijk ook niet. Erg leuk al die reacties.

groetjes natalie

Hoi allemaal,

Wat een prachtige foto's allemaal. Wij zijn afgelopen dinsdag voor de echo geweest en alles zag er prima uit. Heb helaas geen scanner dus kan jullie de foto's niet showen, maar ze doen niet onder aan die van jullie, al zeg ik het zelf.
Onze knul lag mooi overdwars met zijn hoofd naar mijn rug toegedraait, maar het is Inge toch gelukt om een prachtige beelden te maken. Een paar lekker bolle wangen en, nu al, grote voeten. Vlgs deze echo liep meneer nu wat voor op de groei, dus gaan we maar weer van een 9 ponder uit.
De oudste jongens vonden het prachtig om hun broertje nu ook even te kunnen zien en hebben er veel zin in als de baby komt.
Onze omgeving weet inmiddels ook dat wij weer een zoon verwachten en eerlijk gezegd vind ik dat wel zo prettig. Er waren behoorlijk wat mensen die maar meenden dat wij nu voor een meisje gingen en om dan iedere keer uit te moeten leggen dat je dat niks uit maakt ging me eigenlijk wel wat vervelen.
4 jongens, ik vind het prachtig!!! Nu nog een leuke naam, maar daar zijn we geloof ik nu wel bijna uit. Als je vernoemd is het toch wel een heel klein beetje lastig als je het bij één soort houdt!

hallo allemaal , wat een mooie echo's allemaal wij hebben zelf alleen met de 20 weken een normale echo gehad , deze zijn toch wel veel mooier.
maar nu blijft het voor ons nog een verassing hoe ons kleintje eruit ziet.

zuster zuus ook wel weer gaaf 4 zoons wij hebben zelf 3 zoons(volgens mij wisten we dit al van elkaar van een ander forum) en nooit van tevoren geweten wat het werd en ook dit keer maakte het ons niks uit maar hebben met de 20 weken echo te horen gekregen dat wij nu  een meisje krijgen ook wel weer super nu ik dit weet maar ook wij gingen voor een 4e kindje en niet persee voor een meisje..

liefs alraco

Terug
Bovenaan