super uitslag nekplooi

Jeej, wat fijn zeg Nathalie! Nu kun je heerlijk genieten van je zwangerschap. Morgen ben je alweer 14 weken toch? Fijn dat het bij ons allebei goed gaat deze keer!

Liefs Elin

he Elin, fijn he. inderdaad morgen 14 weken, mag morgen naar de vk.
Bij jou nog nieuwe ontwikkelingen??? je bent een poosje niet erg actief geweest. Gaat het allemaal lekker met je?

kus nath

he Elin, fijn he. inderdaad morgen 14 weken, mag morgen naar de vk.
Bij jou nog nieuwe ontwikkelingen??? je bent een poosje niet erg actief geweest. Gaat het allemaal lekker met je?

kus nath

Hey Nath,

Het gaat goed met me hoor! Ik ben bijna niet meer misselijk (alleen tijdens het avondeten nog en als ik te laat ontbijt) en heb ook wat meer energie dan de eerste weken. Ik zit al bijna op mijn oude gewicht, dus dat gaat ook de goede kant op.
Vandaag alweer 16 weken, de tijd gaat echt hard.

Ik ben de laatste tijd inderdaad niet zo actief geweest. Dit kwam vooral doordat ik vrij druk was met vanalles en nog wat. Ben dirigente van twee koren en zing zelf ook bij een koor en de afgelopen weken moest er zoveel gerepeteerd en uitgevoerd worden. Soms ben ik dan helemaal bekaf en heb ik gewoon geen zin om achter mijn laptop te kruipen.
Ik heb ook gemerkt dat ik van computeren behoorlijk snel moe word, dus dan ga ik liever iets anders doen (lekker lezen of schrijven of wandelen ofzo).

Hoe gaat het verder met jou? Hoe was het bij de vk vandaag?
(ik mag morgen weer hartje luisteren, zo leuk!)

Veel liefs Elin

he meid, van harte met je 4 maanden. Was super bij de vk, ze kon men baarmoeder nog niet super goed voelen want er lagen nog buikspieren over heen, ik dacht nou volgens mij heb ik alleen maar vet hoor. Maar wel de zijkanten van de baarmoeder te voelen, zag er allemaal goed uit.
hartje gehoord was zo super leuk. kan niet wachten tot ik weer mag. Denk dat ik ondertussen maar een pret echo moet plannen, gewoon voor het even kijken.
Ben blij dat het weer lekker met je gaat. Heb jij ook zo sterk "ik mag niet klagen wat vorige keer ging het mis"?
Ben jij nog ergens kelly tegen gekomen? Lientje is weer ongi geworden. Vind het zo zielig.

Jij lekker genieten morgen. p.s. ik heb 2 kosterworsten thuis liggen. hahaha

he meid, van harte met je 4 maanden. Was super bij de vk, ze kon men baarmoeder nog niet super goed voelen want er lagen nog buikspieren over heen, ik dacht nou volgens mij heb ik alleen maar vet hoor. Maar wel de zijkanten van de baarmoeder te voelen, zag er allemaal goed uit.
hartje gehoord was zo super leuk. kan niet wachten tot ik weer mag. Denk dat ik ondertussen maar een pret echo moet plannen, gewoon voor het even kijken.
Ben blij dat het weer lekker met je gaat. Heb jij ook zo sterk "ik mag niet klagen wat vorige keer ging het mis"?
Ben jij nog ergens kelly tegen gekomen? Lientje is weer ongi geworden. Vind het zo zielig.

Jij lekker genieten morgen. p.s. ik heb 2 kosterworsten thuis liggen. hahaha

Hey Nathalie,

Fijn dat alles weer goed was bij de vk! Ik ben donderdag weer naar het doptone-spreekuur geweest en net als de vorige keer heeft ze een extra echo gemaakt (vorige keer speciaal voor mijn moeder, nu voor mijn schoonmoeder)! Ongelooflijk hoe groot zo'n kindje nu al is en hoe hard ze groeien! De ruggewervels en ribbetjes, alles kon je zien! Helemaal super!

Ik heb inderdaad ook wel het gevoel dat ik vanwege mijn miskraam nu vooral moet genieten en niet mag klagen inderdaad. Vooral in het begin was dat wel lastig omdat ik toen écht heel erg ziek was. Gelukkig kan ik nu wel genieten en ik probeer verder ook niet zo te zeuren. Het hoort er allemaal bij.

Kelly ben ik nergens meer tegengekomen. Misschien betekent het goed nieuws, maar misschien heeft ze ook wel even afstand genomen. Lientje heeft het inderdaad ook niet makkelijk. Haar geduld wordt zo ontzettend op de proef gesteld!

Liefs Elin

De kosterworst is alweer op hier...haha.

hhahaha zie nu pas je berichtje. Ik wil ook naar jou vk, een dopetone spreekuur wat super. en die extra echo's Welkom in het OOSTEN noemen ze dat.
Dat mis ik hier wel hoor elin, alhoewel ik een schat van een vk heb. Moet alleen nog 3 weken geduld hebben mag de 16de weer en dan de week erop de 20 wken echo.

Ik wil ook zien wat jij allemaal gezien hebt mijn laatste echo was het 12 wk en 3 dagen.
Elin ik ben officieel jaloers op je.

Ik heb nog steeds 1 worst liggen............

Ik hoop dat lientje volgende maand meer geluk heeft. En kelly tja dat kan, ik heb ook toen een stapje terug genomen van het forum.
Wist je dat er al 3 kindertjes zijn geboren van het april forum? Het maakt me nog steeds verdrietig.

kus

Terug
Bovenaan