wat te doen als je heel erg verkouden bent? niet alleen snotterig, maar ook keelonsteking, onstoken holtes en veel hoesten. hoesten is irritant want door de zwangerschap krijg ik dan kokhalsneigingen. Door de onstekingen ben ik duf en heel moe. De huisarts gebeld want normaal gebruik ik naast keelsnoepjes ook kamillethee en ibuprofen tegen de onstekingen. Maar ik mag met 16wkn geen ibuprofen of vergelijkende middelen, geen hoestdrank, geen medicatie. wel paracetamol, maar dat doet niks bij mij. Mijn vriend ligt met koorts op bed, heeft een klein griepje. Nu zegt de dokter ook nog eens dat mocht ik koorts krijgen ik dat ook maar 3 dagen moet uitzieken en dan pas hoef te bellen. Ik ga dus maar heel veel kamillethee drinken, want dat werkt bij mij wat onstekingsremmend, ziek zijn is nu helemaal geen pretje en de feestdagen beginnen ook. Het is ook een beetje machteloos voelen, je weet wat werkt voor je lichaam zodat je je niet zo slecht hoeft te voelen en dan mag dat niet. zegt een dokter dat je je maar slecht moet voelen. het voelt zo niet-logisch. wie heeft er tips? hoe gaat dat bij jullie? heeft homeopatische echinea nog zin? groetjes duf konijn