super verkouden tegen griep aan, en dan?

dank iedereen voor het advies, maandag ga ik maar eens in de schappen kijken. met feestdagen vooral geslapen en gesnotterd. nog geen echte koorts maar wel keelonsteking en snotteren en rillingen. maar zoals Sophie79 al zei, ziek zijn tijdens zwangerschap is beter dan tijdens moederschap hihihi. leven kan soms gewoon zo irritant zijn. zul je zien dat ik beter ben wanneer ik weer werken moet maandag. het leven heeft bittere humor

Hoi sweet wicca, ik heb ook 1 week flink de griep gehad met last van alle holtes, koorts, hoofdpijn. Van mn vk mocht ik gewoon 3 keer per dag 2 paracetamols, je kan ven vsm nissyspray (weet niet zeker of je het zo schrijft) gebruiken en thijmsiroop. Zo ben ik mn week goed doorgekomen. Is nu al 3 weken terug, maar ik ben nog steeds snotterig. Blijft toch een beetje hangen. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Jen

Last van holtes en verkoudheid kan blijvend zijn. Ook ik heb er last van. Merk voornamelijk als ik op tijd naar bed ga en genoeg slaap dat het dan redelijk gaat. Als ik paar dagen over mijn vermoeidheid heen ga, dan wordt het erger.
Pas op met neusspray's die kunnen je slijmvliezen in je neus aantasten, omdat deze gevoeliger worden. Ik gebruik nu een spray voor baby;s die je mag je ook, alleen helpt het niet helemaal super. Stomen met kamille wil nog wel eens verlichten.
Belangrijkste is gewoon: neem je rust!
Succes!

Terug
Bovenaan