Super

Hoe super is dat mijn vriendin en ik zijn allebei zwanger en het gekker is we hadden in mei ook allebei een miskraam maar zei iets later als mij maar nu zijn we ook nog eens op de zelfde datum uitgerekend 4 augustus alleen ik verwacht dat die van haar eerder komen want zei krijgt er namelijk 2 zo bijzonder
 
oooooowat gaaaaaaf!!! gefeliciteerd!!! ik ben samen met mijn schoonzus zwanger wij schelen elkaar een week :D zo ontzettend fijn! lekker tegen elkaar klagen over kwaaltjes en de meest bijzondere momenten extra genieten!!!!
ik wens jullie vooral een goede gezonde zwangerschap :D
 
Super leuk, tegelijk. En hoe bijzonder inderdaad dat jullie officieel dezelfde datum zijn uitgerekend! 2 lingen worden, wat ik maandag hoorde, inderdaad niet na 37 wkn geboren. Maar spannend voor jullie beide. Geniet ervan!
 
Wat tof! Gefeliciteerd!!
Samen zwanger zijn is zó leuk!

Toen ik zwanger was van ons dochtertje was ik met 8 vriendinnen tegelijk zwanger, babyboom dus! Het kindje van een van mijn beste vriendinnen is maar 16 dagen jonger dan ons meisje, ook zo leuk om die twee nu samen te zien!!
 
oh wat ontzettend leuk zeg! ik merk het al met een vriendin die wat verder weg stond, hoe we nu naar elkaar toe groeien nu we drie weken schelen! Mijn grootste wens is dat mijn beste vriendin nog zwanger wordt tijdens mijn zwangerschap. Zij zijn al 6 jr bezig en had een miskraam op het moment dat ik mijn positieve test in handen kreeg...
Lijkt me idd geweldig.

En zwanger met 8 vriendinnen tegelijk is helemaal cool :)

Fijne zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan