Superbaby!!!!

Hallo,

Ik moet dit eventjes kwijt, maar ik ben zo uitgeslapen. Mijn kleine
schat heeft vannacht 8 uurtjes doorgeslapen. Superbaby toch!!??

Nu maar hopen dat hij dit elke nacht gaat doen. Is ook goed voor mijn wallen.

Groetjes Natasja

Gefeliciteerd!!!
Hahaha, ik weet hoe je je voelt, onze Bas (5 weken) heeft vannacht van 23:00 uur tot 7:00 uur geslapen: zaaaaaaaalig!
Dat was ook voor het eerst, dus inderdaad: hopen dat dit doorzet en dat die wallen verleden tijd zijn!
Geniet ze nog even!

Groetjes, Annemarie

mijn kleine meid sliep ook al door 2 weken na de bevalling,heerlijk gewoon.
als je bedenkt dat mn oudste dochter na 2 jaar pas door sliep hahaha
mn zoontje sliep door na 5 maanden dus ik vind dit echt geweldig

Heerlijk, mijn dochtertje slaapt sinds een week 10 uur aan een stuk door.
Ik wist gewoon niet wat me overkwam.
Normaal was het maar 6 uur.

Ik loop hier de polonaise haha

Zooo wat lekker! Die van mij doet dat nog niet hoor. Hij is nu 81/2 week, maar komt nog wel een keer per nacht. Dat wordt langzamer hand wel steeds ietsjes later eerst 2, toen 3 en nu soms 4.00 uur....en dan om 7 uur weer.
Begin er wel een beetje aan te wennen, maar doorslapen van 23.00 tot 7.00 WOUW!!! Daar heb ik ook zin in.
Hopelijk gaat het snel gebeuren.

En wie het al heeft...geniet er lekker van. Weg wallen....beter!!

ohhhhhhhhhhhhhh

wat ben ik jaloers......hihihihi....
onze meid ( 4 weken en 3 dagen) heeft ws gewoon nog steeds erge honger dus meld zich netjes elke nacht.....

vaak tussen 04.00-05.00.. in totaal dan ongeveer 1,5 uur wakker en dan slaapt ze weer en smorgen skomt ze dan vaak om 09.00 uur....

ik weet dat het er bij hoort maar een nacht doorslapen,, ohh wat lijkt m daat heerlijk.....ben overdag soms zo moe.....

toch heb ik het idee dat ze steeds meer gaat dooslapen , want sopms komt ze pas na 6 uur en slaapt dan weer binnen een uur.... dus ze doet het heel goed.....

liefs tobi

Terug
Bovenaan