Superbaby!!!!

Hi,

Hoe doen jullie dat!!??? Dat lijkt me ook zo heerlijk, gewoon een nacht doorslapen. Mijn kleine grietje is vandaag 4 weken oud en krijgt om 22.00 uur nog een flesje van 120cc Nutrilon standaard 1, maar ze meldt zich altijd nog een keertje ergens tussen 03.00 en 04.00 uur.

Wat is jullie truc?

Groetjes
Brootje

Hebben jullie voor mij ook nog tips?????????????/

Yari is morgen 12 weken en wil maar niet begrijpen dat mama's ook lekker willen slapen de hele nacht.................
Hij komt dan weliswaar niet meer om 3.00 uur maar om 5.00 uur.
Echt een rottijd dus....
Ik kan het wel rekken met een speentje maar dan ik ik er 1,5 uur lang om de 10 minuten eruit en als ik hem dan om 6.30 uur een fles geef slaapt hij dan weer heerlijk in. Maar dan om 7.00 uur is Yenna weer wakker. Pfffffffffffffffffff
Ik ga dan ook nu de komende tijd vroeg naar bed, en mijn man doet dan de laatste fles van 23.00 uur. Dit is verplicht  !!!!!!!!! ( moet ik van hem , wat een schat.....)

Dus hopelijk kan ik zo een beetje bijslapen...........

Als iemand tips heeft zijn ze welkom..............

Groetjes Marina.

Nee sorry, ik heb helaas geen tips. Ik heb er zelf niets aan hoeven
doen. Ik moet wel zeggen dat Jamie bij mij in de buik 's nachts ook
altijd heel rustig was. Misschien dat dat er ook mee te maken heeft.

Groetjes natasja

Finn (vandaag 8 weken) begint nu ook steeds vaker door te slapen, hallelulja. Mijn dochter sliep met 5 weken al door.
Gisteren maakte ie een ruk van 7 uur en een paar dagen daarvoor zelfs één van 8,5 uur.
Je zou denken dat ik dan helemaal uitgerust ben, maar dat 's nachts voeden zit zo in m'n systeem dat ik steevast om een uur of 4 wakker word, grrrrrr!

Ik ben bang dat er geen tips zijn voor doorslapen. Het ene kindje slaapt gelijk door, en het andere pas met 4 maanden. Helaas.
Je kan proberen een beetje extra  te geven de laatste voeding, maar ja, hoe "prop" je zo'n kindje nou vol als ie niet wil?

Succes allemaal!

Tessie

Hoi,

Siebe heeft in totaal nu 3 keer doorgeslapen, alleen niet achter elkaar. De laatste keer is nu al weer anderhalve week geleden. Dus ik hoop dat het blijvend is voor jullie. Helaas bij ons niet.

Ik hoop echter dat hij snel wél door gaat slapen en dat ik dan zelf ook gewoon door kan slapen, want zoals Tessie schrijft had ik dat die nachten ook. Ik werd steevast wakker rond voedingstijd.

Groetjes Fonske.

Pfff ben ik even jaloers!!
Stef is zo vreslijk punctueel!!
Wel lekker voor in zijn verdere leven, maar voor ons wel erg
vermoeiend nog. Gelukkig heb ik zo'n lieve man, die in ieder
geval om de nacht, maar meestal vaker, de nachtvoeding
doet....(nu zijn jullie misschien jaloers hahaha) Maar wij geven
Stef zijn laatste voeding om 00.00 en dan wil ie een fles om
04.00 en dan weer rond 07.30. En dat netjes iedere nacht. Ik
kan er bijna de klok op gelijk zetten.... Ik wil van de week eens
aan het cb vragen of ik hem 's avonds niet die nutrilon Forte
mag geven...lijkt mij een goede oplossing.....even afwachten
maar!

Knuf Annet

Ik ga ook niet klagen, Onze zoon sliep vanf drie weken al door. Ik leg hem na de voeding van half tien op bed en dan komt hij pas weer om half zeven.
Daar staat tegen over dat wij wel altijd om een uur of zeven/acht 's avonds een huil uurtje methem hebben. Maar dat maakt voor mij dan niks uit.
groetjes eveline

Terug
Bovenaan