Superblij met echo!

Oh ik ben echt zo blij! Normaal laten ze hier de echo niet zien maar ik had een chinese dokter die in Nederland heeft gewoond en die was superlief!

Echtgenoten mogen jammergenoeg niet mee maar binnen, maar ze liet me wel foto's nemen van het scherm.

Het kindje is gezond en relatief groot met 6.6cm dus de dokter denkt dat het misschien wel een week of meer eerder wordt!

 
Wat leuk voor je.
War raar dat je normaal niet mag mee kijken naar je eigen kind. Wat is de reden daarvan?
Grappig, wij kunnen ons daar echt niets bij voorstellen.
 
Wat raar dat je niet mee mag kijken en je man niet mee mag.... Maar ja, jij zal je misschien wat meer neer kunnen leggen bij de verschillen, als je ervoor gekozen hebt om daar te wonen ;).

Super dat jij wel mee mocht kijken en dat het er goed uitzag!
 
Wat super! Inderdaad apart om te horen maar erg leuk voor je dat je mee mocht kijken!! Is toch super mooi om te zien he!
 
Misschien omdat je mag niet weten of het een jongen of een meisje is..en misschien ook wel omdat er heeeeel veel Chinezen zijn. Je moet dus een nummertje trekken en dan een uur wachten om 5 minuten binnen te zijn. Maar ja je moet maar denken, die dokters hebben wel veel ervaring want ze maken een miljoenmiljard echos per dag :p
 
Terug
Bovenaan