superkoopjes en miskoopjes!

och ja.. wat ik nog vergeten ben te vertellen...

wij hebben een lodger gekregen! das echt mijn nummer 1 topper...
de jongen heeft de hele winter geen jas aan gehad.. hihi en ik zat niet steeds te klote met dekentjes op de maxicosi.. wel dus weer spijt van de voetenzak van de bugaboo..
ach wie weet voor de volgende...

liefs Annemieke

Hoi,

Leuk onderwerp dit!  Eigenlijk heb ik weinig mis-kopen, komt omdat ik van mijn schoonzus veel heb over genomen, en het met haar zoontje al uitgebreid getest had.

Heel "stom" misschien, en kost ook niet zoveel.. maar navel-bandjes (de stoffen)  is mis-koop nr1!!
Moest het hebben, maar wordt echt niet meer gebruikt. moet gewoon met gaasjes drogen.
De baby-bjorn is echt een super aankoop geweest! Echt heerlijk!! met kar de boodschapjes doen, en mevrouw slaapt er heerlijk in verder.
Nu dat ze groter is kan ze ook andersom erin, lekker piepels kijken!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ow ja, de buikdrager! Hahaha hier dus ook maar 1 keer gebruikt!!
Mijn vriend wilde er perse 1 hebben dus ben ik zo'n ding gaan halen (zijn ook nog duur he!) en IK heb hem 1 keer omgehad en mijn vriend dus helemaal niet!
Och ja, we zetten hem wel op internet ofzo, want als er een volgende zou komen denk ik dat we hem daar ook niet bij gaan gebruiken.

oh ja, nog even een vraagje:
Hoeveel maanden zijn/waren jullie kinderen toen jullie met een tuitbeker zijn begonnen??
En wanneer hebben jullie een kinderstoel gekocht?

Was gewoon effe nieuwschierig! (altijd leuk, nieuwe spulletjes kopen)

mijn top aankoop is mijn kinderwagen

al lang voor mijn zwangerschap gekocht toen sliepen de katten erin hihi

een hele ouderwetse en mijn lievelingskleur paars
met hele grote wielen

hij rijdt heerlijk!!
en de kleine kan er heerlijk in slapen

en ook nog eens super goedkoop!

mijn mindere aankoop was tijgertje van winnie the pooh
soort speel kussen vind de kleine maar saai

dit speeltje is alleen leuk als hij op de rug ligt maar hij draait al erg lang

maar speeldeken die ik kadoo heb gekregen is echt super
van vtech met kleine piano muziek en dierengeluidjes

daar heeft hij heel veel plezier aan

buikdrager heb ik kado gekregen
ik vond hem aan het begin erg handig ik heb de kleine de hele dag in huis met me meegesjouwt

nu is hij te groot ervoor en vind het zelf niet meer zo prettig

inderdaad een leuk onderwerp

Hannah is nu 6,5 maand en krijgt alleen maar BV te drinken. Geen tuitbeker dus. Als ik werk krijgt ze het uit een fles en anders dus de borst.

De kinderstoel hadden we hier al voor dat Hannah geboren was (cadeau gekregen, maar wel zelf uitgezocht en gehaald). Was al heel handig als ons nichtje (1,5 jaar ouder dan Hannah) bij ons kwam. En nu sinds een paar weekjes gebruiken we hem zelf voor Hannah (hoewel ze nog niet helemaal zelf kan zitten, dus met stoelverkleiner en niet te lang).

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Terug
Bovenaan