Supplementen/Foliumzuur

Van Etos? Had ik nog niemand eerder over gehoord, kan ik inderdaad wel even gaan bekijken of de hoeveelheden gewoon t zelfde zijn. Ik zal ook wel ff met de gynaecoloog overleggen of hij vind dat je t best alle vitaminen of alleen foliumzuur kunt nemen voordat je daadwerkelijk zwanger bent... I'll let you know!

ik moet even iets rechtzetten, de foliumzuur die ik heb is niet vanvetos eigen merk maar van healtypharm bv. ik heb deze wel gekocht bij etos voor 4.95 voor 902 tabletten.

het gaat lekker haha, moet natuurlijk 90 tabletten zijn ( anders is het wel heel goedkoop )

Nou 90 is al voor 3 maanden, dus is sowieso al niet zo duur toch? Thanks voor de tips!

Ik heb vanmiddag een gynaecoloog gesproken, ze vertelde me dat alleen foliumzuur prima is als je zwanger wilt worden. Het is niet nodig het uitgebreidde supplement te slikken voordat je zwanger bent. Daar kun je mee beginnen als je al zwanger bent, de eerste acht weken is voldoende zei ze. Dus... ga ik morgen maar eens een doosje foliumzuur halen. Bedankt voor jullie hulp meiden!

Ik zit aan de foliumzuur en visoliecapsules.
Ik heb van de drogisterijmedewerker begrepen dat visolie je bloeddruk lager houdt en je hart en bloedvaten blijven schoner, ook schijnt het goed te zijn voor de ontwikkeling van de hersens van jezelf en baby to be.
Hierdoor komt er als er straks een wondertje groeit (als het gegeven is) meer bloed naar de placenta.

Weet niet of het klopt aangezien ik hier niemand erover hoor maar het is sowiso goed voor mezelf,

Gr, Marja

Terug
Bovenaan