Supplementen

<p>Hallo Allemaal!! </p><p> </p><p>Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd of er vrouwen zijn die bepaalde supplementen slikken om de zwangerschap, bevruchting,  innesteling te bevorderen? Ik lees wel hier en daar iets op internet maar wat zijn de ervaringen? </p><p>Ik slik eigenlijk alleen foliumzuur met vitamine D erin, maar dat is voor de baby. </p><p> </p><p>Wat kan helpen om die baby überhaupt te krijgen haha ? </p><p> </p><p style="text-align: center;">Liefs ?</p>
 
Dag ladies,
 
Helaas na 2 miskramen heb ik besloten (na eigen research) om niet meer alleen foliumzuur te slikken.
 
Ik gebruik nu een multivitamine voor zwangere vrouwen, extra vitamine D, visolie en extra magnesium/calcium.
 
Om een lang verhaal kort te maken, bepaalde vitaminestekorten kunnen leiden tot herhaalde miskramen, artikelen hierover zijn er genoeg te vinden op internet. 
 
Hopelijk hebben jullie hier wat aan!
 
Liefs,
 
 
 
Ik heb van de Etos zwanger worden gebruikt vanaf het moment van stoppen met de pil. Ze hebben ook zwanger zijn en jonge moeder. Volgens mij zitten hier voldoende vitamine in die aansluiten op de behoefte 
 
Bedankt dames! 
Ja ik stond toen voor die potjes enorm te twijfelen... Ik dacht foliumzuur sowieso te nemen , van het Kruidvat zit deze gecombineerd met vitamine D. 
@Wiin wat vreselijk zeg, 2 miskramen! Inmiddels een goede zwangerschap? Ik wens je in ieder geval al het goeds toe ?? 
Ik lees ook veel over Tarweolie, iemand ervaring hiermee ? Ben altijd bang dat zulke dingen ook kwaad kunnen. 
 
Liefs 
 
 
Ladyance ik heb een site gevonden waar je veel supplementen vind met ook de redenen erbij waarom het belangrijk is, .Misschien helpt het jou ook!
 
 www.rikaonline.nl/innesteling-verbeteren/
 
Liefs, ?
 
Ik slik zwanger worden van etos,, de ronde dat ik begonnen ben werd ik zwanger... nu 10 weken, wanneer de pillen op zijn,bijna... ga ik zwanger zijn slikken van etos. De pillen zijn niet duur en af en toe hebben ze aanbiedingen. 
 
 
Terug
Bovenaan