Supplementen

Ik kon moeilijk zwanger raken en uiteindelijk via ziekenhuis hier ook medicatie voor gekregen. Laatste ronde heb ik tarwekiemolie capsules geslikt, dit zou het baarmoederslijmvlies dikker maken, wat de innesteling bevordert. Die ronde ben ik zwanger geraakt. Maar heb die ronde ook andere medicatie van ziekenhuis gekregen, dus geen idee of die tarwekiemolie ook daadwerkelijk geholpen heeft ?
 
@silvia, wat fijn dat jullie zwanger zijn, gefeliciteerd! Haha ja dat is dan lastig te zeggen, maar weet jij of tarwekiemolie ook gevaarlijk kan zijn? Of kan het sowieso geen kwaad ? 
@sassooo jij ook van harte gefeliciteerd!! 
Ik ga morgen eens even op zoek naar de verschillende opgegeven adviezen hier, wat ze in de winkel hebben ? dankjulliewel!!
 
Wannabemom, voor zover ik weet kan het geen kwaad. Alleen, als je al heel dik baarmoederslijmvlies hebt, weet ik niet of het door de tarwekiemolie te dik kan worden. Ik had echter 3x per week een echo in het ziekenhuis om te kijken hoe de eitjes groeiden, en dan werd mijn baarmoederslijmvlies ook meteen opgemeten! Daarom weet ik dat mijne wat aan de dunne kant was. 
Ik denk zelf dat het zwanger raken een combi was van alles: doorspoelen eileiders (hsg onderzoek) met de juiste medicatie en wellicht die tarwekiemolie. Ik zou ze een volgende keer in ieder geval wel weer slikken :) 
 
Terug
Bovenaan