Ik ben gewoon sushi gaan eten. Nou heb ik het geluk dat de sushi tent wat hier vlakbij ligt een speciale zwangerschaps kaart heeft en ze bepaalde sushi’s aanpassen voor zwangere vrouwen. Want ik ben gek op sushi. Natuurljk zit er een risico aan dat ze met hetzelfde mes dingen snijden maar dat lijkt me zo klein, voor hetzelfde geld snijden ze wel met meerdere messen. Ik ga er vanuit dat ze dan wel rekening houden met zwangere vrouwen als ze een speciale kaart hebben. En dat zou ook bij sushi tenten moeten zijn waar ze normaal de kaart hanteren en er zo’n zwanger vrouwtje bij staat. Zoals iemand al zegt dan zou je overal onveilig eten want je weet nooit wat er in de keukens afspeeld.
Zelf schrok ik mij de pleuris toen ik op mijn personeelsfeest was en hamburgertjes at, toen de disco lichten versprongen naar een andere kleur zag ik pas hoe rood ze van binnen waren.
Zelf schrok ik mij de pleuris toen ik op mijn personeelsfeest was en hamburgertjes at, toen de disco lichten versprongen naar een andere kleur zag ik pas hoe rood ze van binnen waren.