Suus: pinkhouse en sollicitatie

Hee Suus,

was gezellig gisteren, totdat mijn ouders ook naar het pinkhouse aan het surven waren! Ze vonden het ook een geweldig huis!!! Moest even samen met hen een virtuele tour maken door het huis...

Heb je dat andere huis ook nog gezien? Breedstraat (huis met nok?) Ben benieuwd welke, zo op het oog jouw voorkeur had... Mijn ouders vonden pinkhouse super!! Morgen gaan we kijken!!! Spannend!! Als het goed voelt, doen we gewoon een gooi en is het misschien van ons!!!

Ik ben ERRUG benieuwd naar die superjob van je en het sollicitatiegesprek! Geen idee eigenlijk hoe laat je het hebt? Ben je nog in bikini gegaan? Hahahha, maak je in ieder geval indruk... Gewoon in bikini met een Anastatia zonnebril op je hoofd... Kom je zekerrrrrr heel intelligent over... en maar blablabla-en over je management capaciteiten, hihih...
Hoor ik nog hoe het ging?

liefs Lara

Hee LaLara,

Ben hier nog even snelli moet om 13:00 uur op gesprek. Goed voorbereid, ga ze inpakken daar!
Vond beide huizen heel leuk, Breedstrasse lijkt op appartement heel romantisch prachtige keuken!
Pinkhouse is ook een toppie zeg! Die vensterbanken wow en leuk platje. Die geit krijg je er ook bij, allin!!

Spreek je later uitgebreider moet nu weg!

Toedeloe,
lfs. Suus

Hee Lara,

Ben ik weer, kan nog niet veel zeggen over gesprek, mezelf redelijk goed verkocht, erg warm! Wel mixed emotions toch ook. Wil niet piekeren over de combi new job en IVF maar doe het stiekem toch... Nu is alles bekend en vertrouwd daar straks niet! Uitstel IVF? Eerst contractverlenging afwachten? Wil ik oook niet...
ZUCHT. Ik zie het allemaal wel, eerst evt. 2e gesprek maar afwachten deze week.

Spannend zeg jullie huizenjacht!!
Ik vond pinkhouse wel héél gaaf, is dat een pakhuis? Laat je effe weten als jullie morgen zijn geweest?!

Tot snelli, ga effe wat zum smecken machen. Kalte salat heute!!

Tjussie,
Suus

He Meiden,

Voor jullie was het een spannend dagje!! Hoop dat het huis leuk is, en dat jullie verkocht zijn en het misschien wel gekocht hebben Lalalala!!!

En Suus wat een moeilijke beslissing, hoop dat je uitgenodigd wordt voor een tweede gesprek en zal je zien dat ivf zeker ook gaat lukken ook al zou je het moeten combineren met je nieuwe baan, zal dat wel loslopen!!!

Kom zelf net terug van een heerlijk dagje met isabel op het strand in egmond, vriendinnetje van mij heeft daar een huisje op het strand met alles er op en er aan!! Heerlijk was echt genieten, Isabel vond het ook heerlijk, lekker ravotten in het zand, en spelen met water en zandkastelen maken, met druipzand, ronduit een super dag.

Tot snellie weer hier of online,

Liefs Mick

Lief berichtje van je Mick!
Echt weer zo'n ouderwets hartonderderiemstekertje van Mick aus der Bratwurstestrasse!

Super voor je dat je zo heerlijk met Isabel hebt genoten van het strand en de zee!
Hopelijk krijgen Lara en ik (en de rest hier!) ook allemaal snel zo'n lief klein hummeltje en gaan we samen met jou en Isabel mee om op het strand te genieten van alles en elkaar!!

Fijne dag,
lfs. Suus

Hee Suus,

Dat hoop ik ook!! Dat jullie allemaal datzelfde gaan meemaken wat ik meegemaakt heb, en dat we dan straks met z'n allen naar het strand gaan, jullie met jullie babietjes, want dat is echt weggelegd voor jullie, en voor iedereen, dat geloof ik echt.

Jij ook een fijne dag, en ik spreek je snel weer.

Btw is Lara nog ongi geworden gisteren of is ze misschien zwanger zou te gek zijn he!!

Liefs Mick

Heee girls,

Suus: moeilijk hoor je beslissing, IVF voor de deur en misschien een superjob... Ik begrijp je wel, dat je je dan mogelijk weer druk zit te maken over baan terwijl je dat niet kan gebruiken tijdens IVF... Volg je gevoel, klinkt wel heel cliche, maar goed, het is natuurlijk wel waar!

Heeee Mick, lekker naar het strand! Helaas komt mijn ongi langzaamaan door, gaat wel heeeel langzaam dit keer, met een start van dik een week bruine zooi.... Maar ik begin wat gestroom te zien, dus ik ga me weer vasthouden aan toiletpot (als het weer net zo hevig is als vorige keren).

Geen verdriet of depri gevoel hoor, ik denk het een week van te voren te weten of het raak zou kunnen zijn of niet... Nu wist ik zeker dat het niet raak was...

Ben overigens wel blij dat ik as woensdag naar gyn kan... Ik ga solliciteren naar een hormoonbeeld van mijn bloed en een echo om te zien hoe mijn eierstok na cysteverwijdering erbij ligt. Tja, helaas moet je mondig zijn in de medische molen, anders kom je nergens!!!

Geniet van het mooie weer!!

Liefs Lara

Heee Lara,

Moet werken vandaag, vindt het niet zo erg, zo af en toe ga ik even naar buiten, we hebben hier een prachtige binnen tuin, en is zeker lekker om daar dan 5 minuutjes te gaan zitten.

Vanavond komt jou vriendinnetje toch langs maak er een leuke avond van. Ik ga na het werk met de boy's collega's naar de parade ben de enige meid, en het zal wel lachen worden. Heb daar heel veel zin in.

Jeetje dat je ongi er nu toch aan komt, hoop dat het dit keer meevalt, en dat je een keer de matrassen niet uit de kast moet halen. Goed dat je volgende week naar de gyn gaat, want je moet inderdaad slim zijn om je verder te komen in de mmm, want als je te sloom bent kan het inderdaad jaren duren voordat er wat aan gedaan gaat worden.

Ik ga ook weer even verder, spreek je snel hier of online.

En lieve Suus jij ook nog even een fijne dag, en heb het gedicht ook gelezen vindt het ook prachtig.

lfs Mick

Terug
Bovenaan