Hee meiden!
Lalara dacht net aan je. Wat balen, toch de rode ridders...een bevestiging van je gevoel dus. Dat kan soms ook ok zijn, ben je in elk geval van de onzekerheid af. Hoewel die bruine zooi je weer een andere onzekerheid bracht... Hopelijk geen rode zee of andere natuurramp voor jou dit keer!
Mooi dat je afspr. bij de gyn staat en ga er lekker assertief tegen aan! Gogogo grl!!! Ben benieuwd.
Hoe was de huizenjacht of moeten jullie nog? Laat effe weten, spannend!!!
Have fun met je vriendinnetje, lekker zwoelietroeliën, roseetje erbij!
Hee Mick,
Dat klinkt goed, doe mij ook zo'n koele binnentuin! Op je werk nog wel, wow...
Wanneer heb jij weer de rode ridders?
Jij ook lekker zwoelietroeliën met Isabel, jouw kleine vriendinnetje!
Er heeft zich bij mij nog een andere hele leuke job aangediend, da's om het nog effe wat extra ingewikkelder te maken!! Misschien is die new job wel juist mijn redding? Ik ga gewoon m'n gevoel achterna meiden!
Lang leve the female intuition!
liefs, Suus
Lalara dacht net aan je. Wat balen, toch de rode ridders...een bevestiging van je gevoel dus. Dat kan soms ook ok zijn, ben je in elk geval van de onzekerheid af. Hoewel die bruine zooi je weer een andere onzekerheid bracht... Hopelijk geen rode zee of andere natuurramp voor jou dit keer!
Mooi dat je afspr. bij de gyn staat en ga er lekker assertief tegen aan! Gogogo grl!!! Ben benieuwd.
Hoe was de huizenjacht of moeten jullie nog? Laat effe weten, spannend!!!
Have fun met je vriendinnetje, lekker zwoelietroeliën, roseetje erbij!
Hee Mick,
Dat klinkt goed, doe mij ook zo'n koele binnentuin! Op je werk nog wel, wow...
Wanneer heb jij weer de rode ridders?
Jij ook lekker zwoelietroeliën met Isabel, jouw kleine vriendinnetje!
Er heeft zich bij mij nog een andere hele leuke job aangediend, da's om het nog effe wat extra ingewikkelder te maken!! Misschien is die new job wel juist mijn redding? Ik ga gewoon m'n gevoel achterna meiden!
Lang leve the female intuition!
liefs, Suus