Suus

Hey meiden,

Ik ben het wachten zooo beu! Al 3 jaar lang wil ik graag mama worden en het duurt en het duurt. Ik, als ongeduldig typje, ben er nu wel echt klaar mee.
Al die behandelingen die ik heb gehad, en niet 1 die er aan is geslagen...ik vind mezelf wel zielig geloof ik...
het zelfmedelijden druipt van m'n scherm ;)
Wil niet in een dip schieten dus klaag maar wat van me af! Sorry!!! Jullie moeten dit allemaal aanlezen van deze klagende vrouw! Durf ik ook alleen maar bij jullie, jullie herkennen het...

Alles ligt nu stil, ik heb wel mn 'fruity days', maar manlief en ik hebben het verplichte sexen ook helemaal gehad. We hebben zelfs geen puf meer om nu te sexen... Ik gooi gewoon alles eruit! Maakt mij het uit :)
Pas op 24/8 is er weer actie te verwachten, dan gaan we op intakegesprek voor IVF.

Zo dat lucht op, thanks sweeties!
Een ongeduldige Suus

heej suus,

klaag maar hoor, doe ook niets anders.
lees af en toe nog op het forum, maar niet zo veel meer. Ik heb 5e IUI gehad en voel de rooie duivels alweer komen dus mooi KUT weer. Nog een keer en dan IVF, heb jij lang moeten wachten ?
Ik ben soms bang dat het nooit gaat lukken heb jij dat niet ?
Bij mij is de oorzaak vijandig slijm dus we dachten ff IUI en zwanger maar zo werkt het dus niet he !! We gaan eind aug. eerst lekker op vakantie en dan ga ik lekker zuipen roken freten en proberen het even te vergeten en dan in sept. de laatste IUI en dan IVF. Dat vind ik wel eng met hormonen spuiten enzo hoe vaak doen ze dat bij jullie nog ?
Hoop nog wat van je te lesen.

liefs Kyra

Heeeee Suus,

Ik kan het me heel goed voorstellen dat je het na 3 jaar een beetje zat bent. Ik ben het soms ook weel erg zat. Volgende week heb ik mijn 6e IUI. Gisteren had ik de intake voor IVF. Als de 6e IUI mislukt, kan ik gelijk aan de medicatie voor IVF beginnen. Hopelijk zal het voor jou ook snel zo ver zijn.
Misschien is het wel goed dat je nu even dat verplichte sexen opzij zet. Kun je er straks weer wat meer van genieten.

Veel liefs
Mariska V

Ha die Suusje!
geweldig he? Ja ja Ik start als mijn red devils op tijd komen 6 september met de pil en dan gaat het eindelijk beginnen. ! Jij gaf aan dat je evt half september zou kunnen gaan starten. Nou dan gaan we samen naar het Juli forum meid. Weet ik zeker!! Wij laten de moed zeker niet zakken.
Ik snap helemaal dat je het beu begint te worden 3 jaar al dat is niet niks hoor. Moet je nagaan ik ben nu meer dan 1.5 jaar bezig en bij mij schiet de moed me soms al in mijn schoenen. Jeetje meid!!
Maar aan alle leuke dingen komt een eind, dus zeker aan de ABSOLUTE KL#TE DINGEN. Dat gaan we onthouden en gaan er gewoon lekker samen voor, Dat gaat ons lukken!! Weet ik zeker ;-)
Wij vertrekken 4 september nog een weekje naar Turkije, we gaan nu naar Bodrum, daar ben ik nog nooit geweest. Ben al wel twee maal eerder in Turkije geweest in Alanya, Afgelopen mei zijn we weer in Alanya geweest (er ook al een weekje tussenuit gegaan), Wat een luxe he? Haha ;-))
Ik moet toegeven dat ik er weer ontzettend naar uitkijk. Maar we moeten nog 6 weekjes werken. En dan vertrekken we. Hmmmmmm heerlijk.
Ik ga me in Turkije lekker mentaal voorbereiden op de bahandeling die eraan zit te komen.
Nou je bent van mij weer op de hoogte.
Wanneer gaan jullie naar Bella Italia??
En hoelang?
Nou meid veel suc6 en tot gauw.
Veel liefs Ang …

Heeee Suus,

Ik kan het me zo goed voorstellen dat je er zo van baalt!! Wij zijn er toch ook wel twee en half jaar intensief mee bezig geweest om zwanger te worden, gelukkig ben ik daar nu van af, dat verplichte gedoe, daar heb ik ook helemaal geen zin meer in. Ik wil sexen als ik daar zin in heb en niet omdat het moet, van dat moeten moet je ook af, dat is niet goed, en ook omdat je er dan te veel mee bezig bent, en dat het dan ook niet lukt, telkens weer die teleurstelling, ik wil leven en genieten van alles van mijn man en kind en van alles er om heen, en dan zal je ook zien dat het een keer gaat lukken!!!

Maar het is goed dat je het hier even van je afschrijft want we zijn er hier ook voor elkaar om elkaar te steunen, maar gelukkig ga je de 24 ste augustus naar de gyn, en dan komt er actie voor jullie, en dan zal je zien dat je snel zwanger zal worden met ivf waarschijnlijk bij de eerste poging dat zal je zien.

Heel veel liefs van Mick

Jeetje Suus 3 jaar dat is gewoon niet niks, ik kan me het gevoel zo enorm voorstellen in jouw geval wat is dat vervelend en lang! Je moet klagen zoveeeeeeeeeel als je wilt want wat jij doormaakt is niet niks. Ik hoop voor jou dat ze snel gaan behandelen en dat je een heel mooi kindje zult krijgen. Mijn collega is 6 jaar bezig geweest en ze heeft een dochter met ivf ik hoop dat het je een beetje hoop geeft.

Liefs
Lot

He Suzy Q,
Ja klaag maar lekker hoor! ik vond je al bijna een supermens...je neemt me de woorden uit de mond dat t zo lang duurt! t is toch ook eigenlijk onmenselijk? ik heb t er ook helemaal mee gehad, met dat wachten. en als je nou nog de garantie kreeg dat t over 3 maanden, 5 dagen en 3 uur zou lukken zou ik zeggen ' geen probleem, wacht ik toch even' maar die garantie krijgen we niet. we moeten wachten en hopen...zo ben ik t ook weer even kwijt! ik ga nu qua hormonen weer t heuveltje op(zo zie ik t altijd met die cyclus...) dus gelukkig kan ik er weer even wat beter tegen. ik heb weer even vertrouwen dat t gaat lukken, jij ook he? spannend joh, nog een maandje en dan komt er weer schot in de zaak! actie! dat hebben we nodig!
iets anders: misschien is t een tip om wat champoepel naar binnen te werken? word ik altijd erg konijnig van...is handig ivm je paashaas! (of bugs bunny) niet geschoten.... is toch zonde niewaar? maar je bent niet de enige hoor! zo door de week verplicht sexen, poe, da;s soms niet te doen...
hopelijk kan ook t weer een beetje meehelpen? nou ik ga wat eten, see you, lis

Hi Suuuuuss,

Bweeeeeeh, balen he? Het is gewoon hartstikke ...K%#z#$&!!!! En inderdaad, dat gedoe met dat sexen heb ik soms ook helemaal gehad! Bah, lig je weer bek-af na een lange dag werken als konijnen tekeer te gaan en dat al een hele tijd!

Heb ook lang niet altijd zin, maar kan het gewoon niet laten om een kans onbenut te laten. Ik weet ook zeker dat mocht ik dat wel kunnen (gewoon omdraaien en pitten rondom mijn ei), ik het pas echt heb losgelaten... of heet dat dan de moed opgeven...?

Anyway, er zijn leukere dingen in het leven dan wachten tot je uiteindelijk 12 kg zwaarder weegt! Mij een foto sturen bijvoorbeeld!

Liefs Lara

Terug
Bovenaan