Suus

Heee lieve meiden!

Bedankt voor jullie peptalk!
Het leven van een broedse vrouw gaat niet altijd over rozen, nee.

Kyra, Maris en Angje...jullie zijn ook al ver zeg! Voelt fijn om met jullie in dit 'stadium' te zijn aanbeland!
Keep my fingers crossed voor deze laatste IUI's van jullie...
Kyra ik moest wel grinniken om jouw stoere taalgebruik, hihi

Mick en Lot, jullie hebben goede IVF voorbeelden in de buurt, geeft de burger (moi) weer moed!

Lis, je mag weer heuvelopwaards, sterkte! Bedoel je met champoepel soms champagne? Drank maakt bij mij ook veel los ja (dan me lief is soms!) maar het ontspant wel goed ja. Als ik er maar geen lange (konijnen)tanden van krijg, hihi

Lalara,
Je hebt helemaal gelijk, er zijn thank Allah, veel meer leuke dingen in het leven dan dat, maar toch willen we dat het liefst snel en nu...
Ik voel sinds vanavond ineens mn ei (!), ga toch maar ns een hete douche nemen en manlief 'bepaalde blikken' geven, ehum....

Jullie ook allemaal succes en sterkte.
Enne als jullie een klaaguurtje hebben, je weet me te vinden hier!
Klagen helpt (en Toblerone ook!).

Liefs van Suus!

he lieve suus!

jij mag zeker eens lekker klagen!!
3 jaar is niet nix!! en ik denk dat vele al het bijltje er bij neer hadden gegooid in jou plaats!
ik heb er respect voor dat je na deze lange tijd nog steeds vol goede moed bent! ja,je hebt nu even een (mega)dip, maar ondanks dat probeer je toch maar even vanalles uit!!

lieve suus, kop op!
en suus..............we love you hoor!

xx kimpansee

Ik herken het zo goed!

Al dat verplichtte gedoe, en dat al zo lang, ineens ben je het zat. Je wilt het niet meer, niets is meer spontaan, je moet waneer de kalender het zegt. Ookal heb je geen van beide of een van beide niet de puf/ zin om iets te ondernemen. Het komt ook alleen maar neer op presteren, in de juiste stand, zo veel mogelijk naar binnen zien te krijgen. Met de benen omhoog voor een goede doorloop. Bah, er is niets leuks meer aan.
Probeer het een beetje aan de kant te schuiven, ga deze maand eens gewoon niet met je man naar bed omdat het kansen geeft maar gewoon waneer je er zin in hebt. (PROBEER DIE ZIN NATUURLIJK WEL TE KRIJGEN ERGENS RONDOM JE VRUCHTBARE DAGEN) laat het je leven niet volledig beheersen. Als je straks in aanmerking komt voor IVF krijg je dat nog veel meer namelijk. dat is echt niet alles, heb 3 voorbeelden in directe omgeving en vind het nogal wat)
IK moet nog een jaar wachten dan ben ik ook 3 jaar bezig en dan waarschijnlijk word het ook wel iets in die richting. Tot die tijd is er nog hoop. Maar probeer er niet meer zo mee bezig te zijn. De teleurstelling is ook steeds zo ontzettend groot, waarom lukt het nu niet, we hebben toch op de goede dagen geklust?

Kop op meid en zal voor je duimen als je straks bij de gyn. bent voor gesprek. Maar hoop zo dat het niet nodig is!

Liefs,
Cynthia

He lieve Kim en Cynthia,

Jullie ook bedankt voor jullie lieve woorden, dat doet me echt goed!

Het is ook allemaal zo dubbel met die kinderwens...iedereen probeert het haar leven niet te laten beheersen, maarja die wens zit zo diep!
Gelukkig lijdt ons sexleven er niet onder, maarja, ik probeer daarnaast al een jaar te richten op die vruchtbare dagen maar nu was ik alles helemaal beu!

Het is wat Mariska ook schrijft, stond er maar een garantie tegenover dan wist je zeker dat je het met een duidelijk doel doet allemaal! En dat is de machteloosheid waar je dan met je kop tegen aan knalt...
Maar ach ik zie het ook nog steeds (soms met vlagen minder dat wel) positief tegenover, ooit zal het ons allemaal lukken!! Ik ben ook erg blij met de lieve meiden hier op dit forum, we trekken elkaar erdoor!

Liefies ik ga mn bedje opzoeken,
nogmaals thanks!

Veel liefs, Suus

Terug
Bovenaan