Heee lieve meiden!
Bedankt voor jullie peptalk!
Het leven van een broedse vrouw gaat niet altijd over rozen, nee.
Kyra, Maris en Angje...jullie zijn ook al ver zeg! Voelt fijn om met jullie in dit 'stadium' te zijn aanbeland!
Keep my fingers crossed voor deze laatste IUI's van jullie...
Kyra ik moest wel grinniken om jouw stoere taalgebruik, hihi
Mick en Lot, jullie hebben goede IVF voorbeelden in de buurt, geeft de burger (moi) weer moed!
Lis, je mag weer heuvelopwaards, sterkte! Bedoel je met champoepel soms champagne? Drank maakt bij mij ook veel los ja (dan me lief is soms!) maar het ontspant wel goed ja. Als ik er maar geen lange (konijnen)tanden van krijg, hihi
Lalara,
Je hebt helemaal gelijk, er zijn thank Allah, veel meer leuke dingen in het leven dan dat, maar toch willen we dat het liefst snel en nu...
Ik voel sinds vanavond ineens mn ei (!), ga toch maar ns een hete douche nemen en manlief 'bepaalde blikken' geven, ehum....
Jullie ook allemaal succes en sterkte.
Enne als jullie een klaaguurtje hebben, je weet me te vinden hier!
Klagen helpt (en Toblerone ook!).
Liefs van Suus!
Bedankt voor jullie peptalk!
Het leven van een broedse vrouw gaat niet altijd over rozen, nee.
Kyra, Maris en Angje...jullie zijn ook al ver zeg! Voelt fijn om met jullie in dit 'stadium' te zijn aanbeland!
Keep my fingers crossed voor deze laatste IUI's van jullie...
Kyra ik moest wel grinniken om jouw stoere taalgebruik, hihi
Mick en Lot, jullie hebben goede IVF voorbeelden in de buurt, geeft de burger (moi) weer moed!
Lis, je mag weer heuvelopwaards, sterkte! Bedoel je met champoepel soms champagne? Drank maakt bij mij ook veel los ja (dan me lief is soms!) maar het ontspant wel goed ja. Als ik er maar geen lange (konijnen)tanden van krijg, hihi
Lalara,
Je hebt helemaal gelijk, er zijn thank Allah, veel meer leuke dingen in het leven dan dat, maar toch willen we dat het liefst snel en nu...
Ik voel sinds vanavond ineens mn ei (!), ga toch maar ns een hete douche nemen en manlief 'bepaalde blikken' geven, ehum....
Jullie ook allemaal succes en sterkte.
Enne als jullie een klaaguurtje hebben, je weet me te vinden hier!
Klagen helpt (en Toblerone ook!).
Liefs van Suus!