@suusje

Dankjewel meiden.Begint nu eindelijk tot ons door te dringen.Ook omdat ik mij super moe voel verder gelukkig nog geen kwaaltjes,maar ach die neem ik ook voor lief.Helemaal happy nu.Zover zijn we in ieder geval nog nooit gekomen.
Liefs suusje

Hoi Suus ,

spannend he , je gelooft het waarschijnlijk nog maar half en leeft in je roes , k ben zo blij voor je .
xxxx
Vandaag bij ons 1 cryo terug geplaatst de andere had het niet overleefd .
Maar jij bent het grootste bewijs eentje is voldoende he .
Er wachten ons nu 2 spannende weken ,maar k geloof me goed en volgende week een weekje verlof zal zeker niet slecht zijn .

Veel liefs xxx

Spannend meid. Ik brn zeker het bewijs dat het kan met 1 cryo.Hebben ze wat gezegd over de kwaliteit.Bij ons noemde ze het een blasto A.En was het een toppertje.
Ik hoop dat je mij mag volgen en ga zeker voor je duimen.
Liefs suusje

Hoi ,

Nee ze hebben niets gezegd , wel dat het een goede was .
Een blasto is al zeer goed he , ik heb in men papieren gekeken en dat is zelfs al meer .
Super !!
Wanneer mag je naar de dokter ?
Hoe voel je jezelf ?
Ben jij de dagen nadien gewoon gaan werken , want daar krijg ik steeds tegenstrijdige meningen over , volgens mij moet je gewoon je leven hervatten maar geen zotte dingen doen .?

groetjes X

Hoi,
ja blasto is zeker goed dan zit er al harde kern omheen zodat ie kan gaan innestelen.
Ik ben de dag van TP thuis gebleven,dag erna was ik vrij en de sagen daarop volgend wel gewerkt,maar rustig aan gedaan.Gedroeg mij al alsof ik zwanger was dus op tijd naar bed,gezond eten,alleen cafeïne vrije koffie.Ik gebruikte Bachbloesem druppels om van binnen te ontspannen en voelde mij er ook relax bij.Brn er van overtuigd dat dat zeker meegespeeld heeft.

Voel mij verder goed nu.Ben erg moe,pijnlijke borsten en niet veel trek,maar mag zeker niet klagen en dat zal ik ook zeker niet doen.

Voor jou nu de spannende weken.Doe vooral waar je je goed bij voelt,zoek veel afleiding en slaap voldoende.Meer kan je niet doen.Ik duim in ieder geval voor je.

Liefs suusje

Terug
Bovenaan