sweety...een vraagje

Hmmmm... erg vreemd....   nu snap ik het niet meer...

Misschien een hele oude test? Wat is de houdbaarheidsdatum??

quote: swinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2006 20:40:08'));

Hoi,

In de beschrijving van CB staat:Als u zwanger bent,ziet u een paars-roze lijn in het ovale controlevenster en een paars-roze lijn in het vierkante testvenster....dus er staat niks van een kruis...dat dacht ik eerst ook,maar op het figuur zie je ook in elk venster een streep,allleen alletwee vertikaal,en ik had een horizontaal en de ander verticaal...zal het dat dan zijn???

Als er in de bschrijving 2 verticale lijnen stonden en jij had dat niet, vrees ik t ergste..

Je zou morgenochtend nog eens kunnen testen..vd zekerheid...

O haha MellaBella, dat had ik zelf nog niet eens gezien... Nu is ie zéker duidelijk!

ow meid

ik wou dat ik je kon helpen!!! ga gewoon naar de avondwinkel en haal een goede test joh!! Ik ben beetje bang dat je niet zwanger bent want ik ken geen enkele test die 2 verschillende lijnen aangeeft als je zwanger bent van clear blua, alleen horizontale lijnen die gelijk lopen...tjee...wat ontzettend balen weer..pffffffffff..

liefssss

hoe zag je test eruit swinnie? ZOals op tammygirl dr foto?? Dat is naar mijn weten de over t alg verkochte test van CB (naast de digi) bij de drogisterijen enzo..

De horizontale streep lijkt dan net n stippellijntje..allemaal losse streepjes..

Ehh.. Sweety... bij mijn testen zijn het verticale strepen (of bedoelde je dat ook? net zoals je oost en west ook zo gemakkelijk door elkaar gooit... of stuurboord en bakboord... nou ja, dat terzijde).

Terug
Bovenaan