Sweety! reageer even svp

ik ........... oooohhhhhh, ik moet de dokter bellen.................... nee m'n vriend........................ neeeeeeeee die vertel ik vanavond................ of toch of.................... Whaaaaaaaaah Shakie shakie!

Ik zit telkens met m'n neus op dat staafje!!!!!!!!!!!!!!!!! Het staat er echt nog!

oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!

nee, dokter bellen................

of meteen verloskundige .........????? neeee natuurlijk eerst de dokter............. of.....
whoaaaah~!

hihihihiihihh heb ik je toch aangestoken he....hopelijk loopt het met jou wel veel beter af als met mij hoor!!! ik gun het zoooooo...ookal is het heel snel heeeeeeeerlijk toch???
geniet ervan moppie!!!!! strooi maar ff extraa mijn kant op en in die van emmie nog meer hoor want die is veel langer bezig en gun ik het nog meer als mezelf!!!!!!!

geniet ervan lieffie!!!!rustig aan hoor met deze hitte en veel plezier met het je mannetje vertellen!!!!!hahahaha wat een veraasing zal het zijn!!!! wanneer ben je uitgeteld???eind maart toch???

wat heeeeeeeerlijk kan het niet genoeg zeggen!!! ga nu ff luchen maar ben over half uurtje terug hoor kun je verder ohhhhhhhhhhhhh roepen tegen me!!! geen rpobleem

liefsssssssssssssss

eerst je man!!!!

dan je HA!!!
dan je verloskundige!!!!

dan je oudera!!!!!

hahahahha geniet helmaal met je mee hoor!!!!

ik heb mijn vent een speentje gegeven met papa is the best!! toen wist tie het meteen he ahahha

kusssssssss

ik denk zo'n half maart............

eet smakelijk en ik strooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!

tossoooooooooooooooo

blijf wel adem halen he!!!!!! hahahahhaha

Adem halen geen probleem, kan alleen niet meer ophouden met smilen! Ik moet maar zeggen dat ik zo blij ben met mijn andere job, want ik verraad anders alles!!!!!!!!! Hahahaha

Ow meissie ik gun het iedereen zo! Waarom kan iedereen niet zoveel geluk hebben als ik?????? Ik wou dat het besmettelijk was, dan zou ik jullie allemaal aansteken!!!!!

Zeg het lijkt wel of ik droom......

hee meissie

hoe gaat het nu met de aanstaande mama????hihihi klinkt goed toch???
heb je je vent al gebelt????wat ongelofelijk fijn oor je en zeker ook heel snel he!!!
ik heb mijn NOD 21/22/23 juli...dus het zou mooi zijn al ik ook zwanger mocht zijn want dan kunnen we samen naar het maart forum!!!
en natuurlijk nemen we emmie dan mee he want die heeft ook rond die tijd NOD!!!

als dat nou toch eens zou kunnen he...zucht...dromen mag toch??
geniet er lekker van hoor !!! spreek je snel??

liefs sweety

Terug
Bovenaan