Sweety!!!!!!!!!!!

Heb zelf die van DA nog nooit gebruikt, maar lees wel hier dat hij goed moet zijn. Weet je, ik zat gister en vandaag beetje te twijfelen. Ik ga o ver ene paar maandjes trouwen en wil wel graag in mijn jurk passen. Maar ik wil ook zooooooooo graag zwanger worden!!!!!!!!!! Ik twijfel nu omdat sommige vrouwen de eerste drie maanden wel, en anderen de eerste drie maanden juist niet aankomen. Als ik dit hier zo dan lees denk ik schijt, ik neem het risico gewoon! Dan leggen ze de jurk maar een beetje uit!!!!
(in willekeurige volgorde)

ach meid!! ik snap dat je in je trouwjurk wil passen!! maar gemiddeld kom je in de eerst 3 mnd maar zon 2-4 kilo aan hoor, dat zie je niet echt heeeeel erg. ik wilde graag testen omdat ik nu bijna 1 kilo ben aangekomen en ik ben gewoon stabiel vandaar. ik zou ook denken wat the f..ck dan die trouwjurk maar uitleggen hahahahahaah ik hoop het ook zo voor je lieverd!!! wanneer is je NOD??

ben ff douchen ben zo weer terug hoor!!!

Mijn NOD is ergens eerste helft juli. Ik ben erg onregelmatig (30-43 dagen!). Zit dus nu iedere keer als ik ga plassen in mijn broekje te turen en op het wc papiertje, zodat ik maar wijzer wordt van mijn afscheiding. En als ik dan die vruchtbare periode kan terugbrengen tot een waarschijnlijke 3-7 dagen ben ik niet alleen blij maar............................. ooooooooooooohhhhhhhhhhh, ik voelde net iets links onder!!!!!!!!!!!!!! Even heel kort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is niet waar, dit kan niet toch??????????? Ik voel nooit dat ie springt en nu zit ik blij te zijn voor jou en nu zou ik uitegerkened nu voelen dat................. Kan dat?????? Heb jij hem ooit voelen springen??????????? Hoe voelt dat?????????????????? Ik word gek!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH. Ik heb nog noooooooooit iets gevoeld - wat zou het gaaaaaaaaaaf zijn als ik het nu gevoeld heb!!!!!!
Zeg, ik ga effe plassen hoor - zie je zo wel weer!!! (Dan kan ik ook effe afkoelen hahahaha)

heeeeeeeeeeeeee das mooiiiiiiiiiii, ja ik voelde altijd wel wat. maar kon het ook heel goed aflezen aan mijn slijm dus dat scheelt. nou als het echt zo is vandaag meid AAN HET KLUSSENNNNNNNNNNNN bespring je vent en hopelijk is het voor jou dan ook zo ver!
pfffffffff mijn borsten zijn gegroeid!! hahahahaha

heb net mijn mannetje aan de lijn gehad heeeel kort hij is drukkk..helemaal blij natuurlijk maar dat mocht niemand horen he hahahahaa tis pas 4 weken....:) ( mits het echt zo is dan he, vind het nog steeds eng)

knuffffffffffffffff

Ik heb nog eens zitten denken. (Dat moet ook af en toe eens gebeuren toch? ) Volgens mij klopt het van jou wel en van mij niet. Jij bent wel degelijk zwanger en ik heb geen eisprong gevoeld. Dat van mij is gewoon door de gekkigheid geweest. Normaal gesproken varieert mijn afscheiding behoorlijk, en het is nu nog lang niet zoveel als het kan zijn, dus is het nog te vroeg.

Hè get, toch lijkt het écht zo. De hele dag heb ik al  beetje gevoel in mijn onderbuik (héél licht ongi-gevoel) en daarnet voelde ik links een duidelijk .... blubje zeg maar. (Weet niet hoe ik het omschrijven moet. Nee het zal wel niet, ik vergis me gewoon. Het was niets!

Zeg maar aanstaande mama, hoe voel je je nu? En is het nog gelukt om Vriendje te spreken?

Shit, ik ga toch maar zo'n opvulatietest halen. Clearblue heeft dat gezichtje? Even nog iets afmaken en dan ga ik!

Hahahahaha! Ik krijg helemaal de kriebels Sweety! Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik jouw berichtje zag, zo onopvallend in reactie op iemand anders!!!!! Jaja, ik zág het wel hoor!!!

Hele dikke knuffel!!!!!

He sweety,

Ik reageer ook even hier hoor had namelijk ook gereageerd bij een andere onderwerp.

YES je hebt een licht streepje ik heb nog nooit een streepje gehad dat betekend dat je   toch ....... bent. Dus ik feliciteer je maar gewoon  ben wel erg benieuwd hoe het verder gaat. HIHIHIHIHI van dit soort berichtjes word ik altijd super vrolijk. Ik moet nog even wachten mijn NOD is 1 juli.

Liefs Linda

wauw!!!!!!
nou wat leuk zeg!!!!
ik hoop dat ik over een paar dagen ook een tweede streepje te zien krijg!!!
wat voor symptomen heb je allemaal?
liefs Wilma

hee allemaal!!

bedankt voor jullie lieve reacties!! wat ik voel?? niet zo heel veel eigelijk hihihiih ben sinds vrijdag heel moe, zaterdag humeurig en heel erg ongi gevoel, zondag idem en gevoeligere tepels, maandag niks anders eigelijk alleen dat ik al bijna 1 kilo ben aangekomen hahahaha en normaal ben ik redelijk stabiel dus tja. als ik zwanger ben dan ben ik nu 4 weekjes !!!!

hoop toch zo dat het zo is!!! denk ut wel maar ja.

jullie ook heel veel succes hoor!!! toitoitoitoi xxxxxxxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan