Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben benieuwd hoe dat met jullie zit, merken jullie echt dat je zwanger bent of niet echt?
Ik heb af en toe alleen een beetje het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar verder niet eigenlijk, niet misselijk ofzo of extreem moe. Ben nu 5,5 week. Of kan dat nog komen?
Dat kan zeker nog komen, maar hoeft niet.
Mijn vorige zwangerschap heb ik vlekkeloos doorlopen, alleen op de laatste maanden wat maagzuur na.
Maar deze zwangerschap en ik last van misselijkheid, heel erg moe en vooral erg pijnlijke borsten.
Mijn humeur is ook ver te zoeken trouwens... hihi
al met al op en top zwanger nu .
Niets om je zorgen om te maken, ieder lichaam is weer heel anders.
Het verschilt per vrouw, alles is mogelijk als je zo eens de fora afleest .
Ik heb al best wel last van ochtendmisselijkheid.
(4 weken zwanger)
Verder wordt ik steeds moeier merk ik.
Humeur gaat nog goed, nog geen huilbuien of zo....
Maar ja, wat niet is kan nog komen.
Oké hihi dat is fijn te horen. Wat gek hè dat je de vorige keer nergens last van had en nu wel, Nou ja dat zegt dus allemaal niks.
Ik heb trouwens wel iets last van me borsten! en ik heb al cup d, maar daar zal het wel niet bij blijven haha
ik ben vandaag 6 weken trouwens en moet eerlijk zeggen dat het bij mij vanaf 5 weken erger werd ... ook per week kan het misschien nog verschillen.
Ik heb cup b ..maar die is al flink hard onderweg naar een dikke c :wat mijn vriend geweldig vind ,maar hij mag er nu toch niet aan zitten;-) arme mannen! hihi
Ik ben nu ongeveer 4 weken (volgens de internet-berekeningen) en heb wel wat kleine dingetjes die anders zijn.
Ongesteldheid kramp in mijn buik en rug, maar lang niet zo heftig als wat ik normaal heb.
En regelmatig hoofdpijn/duizelig, alsof mijn bloeddruk wat laag is.
En mijn borsten doen ook lekker mee, nu al!
Maar ik sluit me helemaal aan bij Renate28, elk lijf is anders en ik wacht "rustig" af wat er nog komen gaat!
Succes allemaal met de bijverschijnselen!
Met week 6 schiet het hormoonlevel van HCG enorm omhoog en dat veroorzaakt de misselijkheid. Bij mij begon dat de vorige zwangerschap op de dag nauwkeurig op 6 weken, en deze zwangerschap is het gisteren begonnen bij 5 weken en 6 dagen. En het 'heerlijke' kotsen wat er bij hoort... Grrr... Ik had al zo gehoopt op een zwangerschap zonder die ellende...
Vorige keer enorme borsten vanaf de dag nadat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden (4 weken en 1 dag). Nu helemaal niet. Ik heb een jaar borstvoeding gegeven, dus misschien hoeft er niet zo gesleuteld te worden aan die melkfabriek deze keer? Je weet het toch niet, he?
Verder idd snel hoofdpijn, en duizelig... Allemaal tekenen om toch te proberen het rustig aan te doen.
En dan nog proberen te verhullen zodat niemand het al merkt... Valt niet mee...