Symptomen,klachten? Of helemaal niet?

bij mijn dochter had ik vreselijk veel last van mijn borsten..nu zijn ze gevoelig maar niet pijnlijk. Bij mijn dochter was ik soms misselijk en nu heb ik heel de dag door een misselijk gevoel maar niet overgeven..Ik heb vreselijke last van hartkloppingen nu. Ik kreeg er medicijnen voor maar daar moest ik mee stoppen ivm zwangerschapswens maar nu ik zwanger ben is het dubbel terug en dat is echt niet fijn. Soms lijkt het alsof ik neer val en alsof mijn hart uit m`n lichaam klopt.
Moe was ik bij mijn dochter ook nu dus ook.
Verder nergens last van. Ja krampen voel ik maar de vk zei dat dat niks ergs is..

liefs

Ik ben erg moe, vooral eind van de middag stort ik in. Ik ga bijna iedere avond zonder mijn vriend naar bed omdat ik al vroeg wil slapen.
Verder zijn mijn borsten al een stuk groter en erg gevoelig. Ik ben gelukkig niet misselijk, hoop ook echt dat dit weg blijft.
Ik ben nu ruim 6 weken zwanger.

Groetjes Sanne

Voel me heel anders dan de eerste keer. Deze keer begon het met veel dorst en plassen, daarnaast pukkeltjes in mijn gezicht (dat heb ik normaal nooit). Ik weet niet precies hoe ver ik ben. Of bijna 5 weken of bijna 6 weken.

Heb sinds ik het weet (2 dagen) lopen mokken dat ik zo weinig voel. Nou mensen het eerste misselijkheidsvlaagje heb ik vanmiddag gehad (had ik nu maar mijn mond gehouden), mijn broodje lag bijna weer direct in de wc.

Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat het allemaal goed verloopt, iedereen heel veel succes!

Geen last van mijn borsten omdat ik nog borstvoeding geef ;) Maar productie is wel minder geworden.

Misselijkheid al een week voor testen gekregen, niet overgeven. En nu met 5w3d bijna weg.

Rare dromen, nesteldrang en vaak willen douchen. Ietsjes meer moe.

Voor mijn gevoel heb ik weinig klachten (nu 7 weken) maar als ik nadenk dat ben ik echt enorm moe terwijl ik elke avond vroeg naar bed ga en heb ik ook behoorlijk last van verstopping... Verder vaker honger, wat ik bij de eerste helemaal niet had. En de gevoelige groeiende borsten ken ik ook hahaha!

Gevoelige borsten, snel moe, pijnlijke steken in mijn onderbuik bij het draaien in bed. Verder heb ik bij mijn vorige zwangerschappen geen last gehad van misselijkheid, wel van maagzuur op z'n laatst.

Ik heb zelf alleen maar last van een zwaar gevoel in mijn borsten, met name als ik wakker word in de ochtend. Verder moet ik ontzettend vaak plassen, elk kopje thee of glaasje water komt er in drievoud weer uit. Ook moet ik wat vaker eten op een dag. Bananen zijn echt super als je zwanger bent, geeft veel energie. Gelukkig geen last van misselijkheid, terwijl ik toch al bijna 7 weken ben. Kan uiteraard nog altijd komen. O ja ik weet niet of er vrouwen zijn die last hebben van jeuk. Ik heb al een paar krabwondjes op mijn benen. Doe ik onbewust in mijn slaap. Mijn rug is ook een marslandschap geworden. Jeetje zo bij elkaar heb ik toch wel een aantal kwaaltjes.:)

Jeetje, Zo grappig iedereen weer hele andere symptomen, maar gelukkig maar dat we ze voelen :) weten we ieder geval dat we zwanger zijn, het hoort er gewoon bij :)

Terug
Bovenaan