Symptomen maar wel heel vaag streepje

Hoi!

Ik ben vandaag een week overtijd, heb gevoelige borsten en als ik wakker word ben ik misselijk, meer plassen. Maar gisteravond deed ik voor het eerst een test, die gaf echt een heeeeeel vaag lijntje aan. Help! Iemand ervaring mee? De test had allang goed duidelijk moeten zijn. Ik heb ook een ovulatie test eerder gedaan waarop te zien was dat ik een eisprong had gehad. Avond ervoor geknuffeld.
 
Ik zou ook eens een keer testen met ochtend urine is geconcentreerder.
Want als je hem in de avond doet heb je heel de dag al geplast en gedronken.
 
Waar heb je mee getest? Een early of normaal?

En was de streep af te lezen binnen de aflees tijd of veel later?

Hoeveel dagen na je ovulatie heb je getest?

Je zou nog eens met een early kunnen testen die is iets gevoeliger (10 UI/L).
 
Waar heb je mee getest? Een early of normaal?

En was de streep af te lezen binnen de aflees tijd of veel later?

Hoeveel dagen na je ovulatie heb je getest?

Je zou nog eens met een early kunnen testen die is iets gevoeliger (10 UI/L).
Een week overtijd zo een gewone test echt normaal wel voldoen.

Misschien inderdaad omdat je geen ochtend urine hebt gebruikt?
En anders misschien een chemische zwangerschap?
Je kan dit ook aan de huisarts of een verloskundige voorleggen.
 
Als je een week overtijd bent maakt het type test niks uit. En ook niet welke urine. Je zou dan al een flinke hoeveelheid hcg verwachten.
Wanneer had je een positive ovulatietest?
 
Dan ben je toch geen week overtijd? 5-12 ovulatie, dan zou je 19-12 je menstruatie verwachten. 5-12 een positieve ovulatietest (binnen 48h volgt je ovulatie) zou je 21-12 je menstruatie verwachten. Dit alles op basis van een standaard 14 dagen van eisprong tot menstruatie. Niet elk vrouwen lichaam is zo strak. Alleen testen houden daar geen rekening mee. 16 dagen na je positieve ovulatietest kun je betrouwbaar testen. En is het ook niet raar dat je gisteravond een licht streepje zag
 
Terug
Bovenaan