Ik heb een cyclus van 28/29 dagen, laatste menstruatie was 18-11. Dit was miss een late eisprong. En ik moest 16-12 ongesteld worden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vroeg hier even naar omdat ‘overtijd’ ook nogal variabel kan zijn als cyclus lengte verschilt. Dan is het handig om gewoon 14 dagen op te tellen bij je ovulatie…als je weet wanneer die wasEen week overtijd zo een gewone test echt normaal wel voldoen.
Misschien inderdaad omdat je geen ochtend urine hebt gebruikt?
En anders misschien een chemische zwangerschap?
Je kan dit ook aan de huisarts of een verloskundige voorleggen.
Enorm spannend. Helemaal als je zoveel tegenslag hebt gehad! Erg verdrietig om te horen. Ik hoop dat het deze keer de goede kant op zal gaan voor jullieOke dat is duidelijk, het is ook gewoon mega spannend na 4 miskramen
Dat is per persoon en per zwangerschap echt heel erg verschillend, dus daar kun je niet echt op af gaan. Ik ben nu zwanger van de 2e en heb heel weinig symptomen nu toe, terwijl ik bij de eerste dezelfde tijd misselijk werd, overgevoelig voor geur en mijn borsten knalden bijna uit elkaar.Is het nu dan ook al goed mogelijk om aan symptomen te hebben?