symptomen na bevruchting...

Kan iemand mij helpen?
sinds januari ben ik met mn pil gestopt, ondertussen operatie ondergaan voor endometriose,
dus ik weet dat zwanger worden niet evident zal zijn...

ik ben er bewust niet de hele tijd mee bezig, omdat ik weet dat dit het gehele proces nog meer kan bemoeilijken,...

nu mijn vraag: zondag had ik mn eisprong en dinsdagavond is de duizeligheid & misselijkheid, vermoeidheid begonnen, kan dit? Kan je zo snel een teken van bevruchting hebben? Ik weet dat je normaal de innesteling moet afwachten... maar wil gewoon even zekerheid. Sommige forums zeggen dat dit kan enkele dagen na bevruchting, andere zeggen dat je innesteling moet afwachten,...

x
s.
 
Lijkt mij erg vroeg. De eerste tekenen bij mij kwamen bij 7 weken. Een paar dagen voor nod zou ik nog wel logisch vinden.
 
Bedankt, dan wordt het inderdaad (terug) afwachten...
Waarschijnlijk een griepje op komst ofzo :(.
Begint gewoon elke maand precies langer te duren ;-).
x
 
Snap ik. Elke maand is te lang. Wij zijn in november 2 jaar bezig voor een 3e en IUI en IVF is in pricipe geen optie meer. Eigenlijk zijn we nu dus zo'n beetje uitbehandeld. Maar goed, ik heb al 2 prachtige, heerlijke jongens.
 
Toen ik m'n eisprong had gehad (wat ik voelde aan steken in m'n onderbuik/ lies) merkte ik dat de steken bleven aanhouden en naar m'n onderrug gingen en in m'n onderbuik. Ik werd ook meteen moe en had duizelingen. En achteraf was ik inderdaad toen zwanger. Van de innesteling had ik niks gemerkt.
Succes!
 
hoi ik dacht ook na mn eisprong last te hebben van buikpijn, achteraf bleek ik een weekje eerder bevrucht geraakt te zijn. dus had ik een week na eisprong last van klachten. Bij mn eerste zwangercshap had ik nergens last van dus het is zo verschillend. succes met wachten.
 
Zal niets zijn vrees ik, sinds gisteren enorm grieperig :(.
Zal wel daarmee te maken hebben,...
keelpijn, verstopte neus, futloos,...
toch merci voor jullie antwoorden! :)
 
Sinds 2u hevige steken in Linkerlies...
En t voelt niet aan alsof het mn darmen zijn.
Nu 5dagen na eisprong, zou ik toch nog eventjes blijven hopen? :#
 
Terug
Bovenaan