symptomen na bevruchting...

Oh vreselijk hè.. Ik werd de week van de eisprong ook meteen "ziek". Last van m'n keel, futloos, verstopte neus. Misschien toeval. Maar hoop echt voor je op goed nieuws!
 
Even een goed bedoeld advies, staar je niet blind op alles wat mogelijk een symptoom zou kunnen zijn. Daar word je alleen maar onzeker van. Ik hoop het echt voor, maar weet uit ervaring dat je lichaam je heel goed voor de gek kan houden.
 
Ik had zonet licht rozebloedverlies,
ik verwacht mijn maandstonden maar de 15de...
iemand die weet wat dit kan zijn? Heb ik nu plots een onregelmatige cyclus???
 
Klinkt bij mij meer als een innesteling. Reactie op het verwijderen van de endo lijkt mij niet logisch en ineens onregelmatig als in januari al de operatie is geweest ook niet. Gezien je voorgeschiedenis wil ik je niet te veel hoop geven, maar zelfs met mijn nuchterheid denk ik hier toch echt het mijne van. Spannende wachtdagen nog meid. Onze NOD staat op dezelfde dag. Dus mijn duimpjes draaien heel hard voorje.
 
Vrees van wel helaas. Hoopte het echt voor je. Maar dan is je eisprong toch echt vroeger geweest. Stomme lijven. Werken nooit mee als je wil. Sterkte voor nu en succes de volgende ronde.
 
Terug
Bovenaan