Symptomen per DPO

[quote quote=10302081]DPO 5: Tijdens het afdrogen deden mijn tepels ineens pijn, alsof ik een enorme schaafwond erop had (de andere dagen niet zo’n pijn meer gehad, was heel apart). DPO 6&7: Gevoelige tepels DPO 8: Positieve zwangerschapstest! Gevoelige tepels & lichte steekjes. DPO 9: Test iets donkerder! (vandaag) Gevoelige tepels & lichte steekjes. Luteale fase: altijd 16 dagen na positieve ovulatietest, dus ik denk 14 dagen.[/quote]
Dus 6 dagen voor NOD al een positieve test? Gefeliciteerd!
 
Vandaag (zonder ochtendurine) een test geprobeerd. Binnen afleestijd een heeeeeeel licht streepje. Daarna de test even uit elkaar gehaald voor de foto. Ben benieuwd!  
 
Dankjewel! :)
Uhmm ja, ik weet het dus niet echt zeker. Vorige maand had ik al een eisprong op dag 11 en nu pas op 17, dus mijn cyclus is denk ik wat meegeschoven. Als mijn luteale fase hetzelfde is gebleven, dan morgen NOD. Als die fase nu ook langer is geworden, dan misschien nog wel later. Kortom: geeeen idee, haha
 
Spannend! misschien binnenkort een Clearblue gebruiken? Ben heel blij voor je. Ik hoop dat we beide een gezonde zwangerschap tegemoet komen.
 
5 DPO misselijk de hele dag 
6 DPO/7DPO in de nacht slapende vingers zoals ik het ook had in mijn eerste zwangerschap(maar daar pas in tweede trimester dus vond het heel raar) plus nog geen last van emotionele huilbuien of heel emotioneel zoals ik normaal wel heb voor de ongesteldheid 
7DPO heel veel honger. Eet veel meer dan normaal en na 2 uur weer honger. Plus ve plassen. 
9DPO totaal geen afscheiding dus wss ongesteld worden dacht ik... 
10DPO positieve zwangerschapstest met de early kruidvat beste resultaat ook met de early predictor en de early Clearblue beste resultaat was nog de early van de Kruidvat een duidelijke streep. Digitale Clearblue geeft niet zwanger
11DPO digitale Clearblue geeft zwanger 1-2 weken
 
 
Terug
Bovenaan