Symptomen voor nod

Jaa het lijf kan ne zo voor de gek houden! Ik heb nu af en toe steken in mijn lies en vannacht erg pijnlijke steken in de vagina. Geen idee of het wat betekend, maar probeer het nu wat los te laten want bij alles denk ik: zou het?! Ben al weken beetje grieperig dus hou er deze maand niet zoveel rekening mee

Ik heb 6 april mijn NOD en ben erg zenuwachtig. Dit komt omdat ik in februari een miskraam heb gehad met 6,5 week en in maart met 4,5 week dus een early test wil ik eigenlijk niet doen.
Heb nu wel lichte krampjes en een paar dagen last van soms ineens hartkloppingen dit heb ik bij mijn dochter en de miskramen ook gehad 3 dagen na de bevruchting maar nu pas sinds een paar dagen. ook heb ik veel last van afscheiding en hoofdpijn maar bijv geen honger gevoel zoals de afgelopen 3x. Ik zit de komende dagen dus weer in spanning...

Gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn! :)

Vandaag 2 weken na lh piek. Nod dag dus, dénk ik. Aangezien het me eerste cyclus is na bbz operatie.
Vanmorgen getest, negatief. Nog geen gevoel van aankomende menstruatie, me lijf is rustig. Ik wacht maar gewoon af.. :(

Hallo lieve dames,

Ik heb een vraagje.
Ik ben gestopt met de pil en afgelopen 2 maart ongesteld geworden.
Nu heb ik ovulatie testen gedaan en hij liep ineens op vorige week zondag en maandag zag ik voor mn gevoel een duidelijke lijn. Hebben toen dus ook geklust.
4 dagen erna heb ik een lichte bloeding gehad en heb nu soms wat lichte krampen of t gevoel dat ik ongesteld word.
Nu weet ik mn normale cyclus niet dus ik heb geen idee wat ik moet doen.
Het kan me bijna niet voorstellen dat het na 8 jaar pil slikken in 1 keer raak  is..
Wat raden jullie aan?

Jammer xCy van die negatieve test ...
Ik heb ook vandaag mijn NOD als het goed is. Durf nog niet te testen..  bang dat ie weer negatief is. Heb wel buikpijn als menstruatie krampen en hoofdpijn, wat ik normaal gesproken echt nooooit heb. Geen idee of dat een symptoom kan zijn of dat ik voor een  van de eerste keren in mn leven hoofdpijn heb.

Terug
Bovenaan