Symptomen week 5

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo!</p><p>Ik zit pas in week 5/6 van mij zwangerschap, onwijs pril dus!! Het is mijn eerste zwangerschap dus suppper nieuw allemaal.  Tot nu toe voel ik mij goed en weinig tot geen klachten. Daarom maak ik mij juist zo zorgen? Is dit normaal dat ik nergens last van heb? Soms heel kort misselijk en gevoelig borsten, maar thats it! </p><p>Iemand die hetzelfde voelt?</p><p> </p>

Had ik ook, kwam later rond de 7/8 weken pas. Toen kwam het ook direct extreem en dat heeft tot de 13e week geduurd. Dus geniet er van zolang het kan zou ik zeggen! Ik heb dik vijf weken niets normaal binnen kunnen houden. ?

Is echt heel afhankelijk van zwangerschap tot zwangerschap. Bij mij is geen een zwangerschap hetzelfde geweest kwam kwaaltjes. Zo was ik bij mijn zoontje super misselijk en had ik een heel scherpe neus. Tijdens deze zwangerschap had ik dan juist helemaal geen last van misselijkheid of scherpe neus of gevoelige borsten, maar was ik super moe de eerste drie maand.
Als je geen kwaaltjes heb mag je je gelukkig prijzen. Want dit heeft helemaal niks te maken met een goede of slechte zwangerschap. Meestal als het fout loopt blijven vrouwen last hebben van de kwaaltjes tot alle hcg uit je lijf is verdwenen en tegen dan weet je al lang dat het fout is gegaan.
Dus wees blij dat je nog niks voelt? wie weet volgende week doodziek?

Ooh oké! Spannend zeg, heftig wel. 5 weken niks kunnen binnen houden?

Hier 7 weken?

ontzettend moe, pijnlijke borsten en ontzettend afwezig!

Hier 7 weken?

ontzettend moe, pijnlijke borsten en ontzettend afwezig!

Hoi! Gefeliciteerd! 
Ik had ook nergens last van ennnn.. is zo gebleven :) (nu 32 weken). Ik hoop voor je dat jij dat ook hebt! 

Hier met 8 weken. En nu nog met 13+4 weken nog steeds overgeven, bloedneus, hoofdpijn en onwijs moe. Iedereen verschilt.

Terug
Bovenaan